dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Pražská, Hana | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:56:05Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:56:05Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2017-12-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37992 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou dětí s narušenou komunikační schopností v mateřské škole. Cílem práce je analyzovat přístup k těmto dětem z hlediska jejich vzdělávání, logopedické prevence a spolupráce vzdělavatelů. Teoretická část vymezuje nejčastější narušení komunikační schopnosti v předškolním období, optimální přístup k dítěti a prevenci těchto narušení. Praktická část obsahuje čtyři případové studie dětí s opožděným vývojem řeči a vývojovou dyslálií v mateřské škole, zpracované s využitím metod pozorování, rozhovorů a analýzy dokumentů. Následně jsou prezentovány zjištěné výsledky. | cze |
dc.format | 72 s. (16 670 znaků) | |
dc.format | 72 s. (16 670 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | narušená komunikační schopnost | cze |
dc.subject | logopedická prevence | cze |
dc.subject | předškolní dítě | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.subject | disturbed communication skills | eng |
dc.subject | logopedic prevention | eng |
dc.subject | pre-school aged children | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | education of children with special educational needs | eng |
dc.title | Dítě s narušenou komunikační schopností v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Child with impaired communication ability in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46627 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the issue of disturbed communication skills of kindergarten - aged children. The aim of the thesis is to analyse the approach to these children from the viewpoint of their education, logopedic prevention and the cooperation with their educators. The theoretical part deals with the most common speech problems in the pre - school period, the ideal approach to the child and the prevention of these problems. The practical part contains four particular studies of the kindergarten aged children with disturbed communication skills. These studies were made using the methods of observation, interviews and analysis of documents. The results of the studies are presented in the thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2018-01-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |