Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorVodák, Robin
dc.date.accessioned2022-03-08T13:31:26Z
dc.date.available2022-03-08T13:31:26Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37758
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem ,,Marketingová podpora uvádění inovací na trh" měla za cíl zpracovat doporučení k marketingové podpoře uvádění inovací na trh pro vybraný podnik. Hlavním dílčím cílem práce bylo stanovení prognózy budoucího vývoje inovace speciálně vyvinutého automatu na přípravu výživových doplňků, do čehož zejména spadá správná volba typů, značek, příchutí a ceny jednotlivých výživových doplňků. Cíl práce byl splněn. Hodnocení výsledků a následná doporučení byla založená na výsledcích dotazníkového šetření a výsledcích tržního testování.cze
dc.format78
dc.format78
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFITMATcze
dc.subjectfitnesscze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectnápojový automatcze
dc.subjectpromo akcecze
dc.subjectkelímekcze
dc.subjectnápojcze
dc.subjectvýživové doplňkycze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjecttržní testovánícze
dc.subjectFITMATeng
dc.subjectfitnesseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketeng
dc.subjectvending machineeng
dc.subjectpromo actioneng
dc.subjectcupeng
dc.subjectdrinkeng
dc.subjectnutrition suplementseng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectmarket testingeng
dc.titleMarketingová podpora uvádění inovací na trhcze
dc.title.alternativeMarketing Activites Support of Innovationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50782
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis titled "Marketing Support for introducing Innovations to the market" was intended to process recommendations for marketing support for introducing innovations to the market for the selected business. The main sub-goal of the work was to determine the prognosis of the future development of innovation - a specially developed vending machine for the preparation of nutritional supplements, including the right choice of types, brands, flavors and prices of individual nutritional supplements. The goal of the work was fulfilled. The evaluation of the results and the subsequent recommendations were based on the results of the questionnaire survey and the results of market testing.eng
dc.date.accepted2018-10-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam