Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorKřemenová, Michaela
dc.date.accessioned2022-03-08T13:30:58Z
dc.date.available2022-03-08T13:30:58Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37739
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na potřeby a očekávání zákazníků spotřebního družstva v Táboře. Hlavním cílem práce je posoudit míru spokojenosti zákazníků spotřebních družstev s navštěvovanou prodejnou a zjistit jejich očekávání z pohledu vývoje nabídky zboží a služeb. Dílčím cílem je zjistit, zda je z pohledu zákazníka, který alespoň občas nakupuje v prodejnách COOP, dostatek těchto prodejen v jeho bydlišti a následně zjistit, zda je důvodem respondenta, který nenakupuje v těchto prodejnách vůbec, nedostatek prodejen v jeho bydlišti. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zpracována na základě externích zdrojů. Odhaluje novinky a trendy v nákupním chování a terminologii spokojenosti zákazníka. Zákon o obchodních korporacích vymezuje podmínky družstva. Literární rešerši uzavírají spotřební družstva. Praktická část je věnována marketingovému výzkumu a probíhá formou dotazníkového šetření. Následně jsou navržena doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a tím i spotřebního družstva.cze
dc.format67 s. (93 872 znaků)
dc.format67 s. (93 872 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectspokojenost zákazníkacze
dc.subjectspotřební družstvacze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectcustomereng
dc.subjectconsumer behavioureng
dc.subjectcustomer´s satisfactioneng
dc.subjectco-operative´s customerseng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.titlePotřeby a očekávání zákazníků spotřebních družstevcze
dc.title.alternativeNeeds and expectations of consumer co-operative´s customerseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50270
dc.description.abstract-translatedThe master thesis deals with needs and expectations of consumer co-operative´s customers in the Tábor. The main aim is to find out degree of satisfaction of customers of the co-operative´s customers in the visited store and to determine their expectations from the point of view of the development of the supply of goods and services. The secondary aim is to find out if customer has enough stores at the place of his residence. Then to find out if the reason of person which does not buy here is the lack of COOP stores at the place of his residence. The diploma thesis is divided into two parts. The theoretical part is carried out by the external sources. It describes the terms of customer behaviour, customer´s satisfaction or cooperative and consumer cooperatives. The second part is the practical part. In this section a marketing research is realized. The data are assemble by the questionnaire survey. After that, recommendations are suggested for increase satisfaction of the consumers and co-operative´s customers.eng
dc.date.accepted2018-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam