Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDoležalová, Hana
dc.contributor.authorHálová, Kamila
dc.date.accessioned2022-03-08T13:30:44Z
dc.date.available2022-03-08T13:30:44Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-09-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37729
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je definovat kvalitu obuvi v kontextu značky kvality Komfortní obuv. Další cíl spočívá ve zjištění pozice a vnímání dané značky na úrovni spotřebitelů, ale i jejích současných a potenciálních držitelů. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část definuje nejdůležitější pojmy související s kvalitou obuvi a značkou kvality Komfortní obuv. Popisuje také současný trh obuvi a nejdůležitější organizace s obuví spojené. Praktická část byla vytvořena na základě kvantitativního marketingového výzkumu. Byla použita metoda online dotazování na úrovni spotřebitelů, držitelů značky kvality Komfortní obuv a ostatních prodejců obuvi - potenciálních držitelů značky. Výsledky průzkumů doplňuje vyjádření garanta značky České obuvnické a kožedělné asociace.cze
dc.format114 s. (177 379 znaků)
dc.format114 s. (177 379 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKvalitacze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectNárodní politika kvalitycze
dc.subjectProgram Česká kvalitacze
dc.subjectobuvcze
dc.subjectznačka kvality "Komfortní obuv"cze
dc.subjecttrh obuvi.cze
dc.subjectQualityeng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectNational Quality Policyeng
dc.subjectCzech Quality Programmeeng
dc.subjectfootweareng
dc.subjectquality brand "Comfortable Footwear "eng
dc.subjectshoe market.eng
dc.titleKvalita obuvi v kontextu značky kvality Komfortní obuvcze
dc.title.alternativeThe Quality of Footwear in the Context of the Brand of Quality "Comfortable Footwear"eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50182
dc.description.abstract-translatedThe main goal of the diploma thesis is to define the quality of footwear in the context of quality brand Comfortable Footwear. Another aim of the thesis is to find out the position and perception of the given brand at the level of consumers as well as its current and potential owners of the brand. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part defines the most important terms related to the quality of footwear and the quality brand Comfortable Footwear. It also describes the current shoe market and the most important footwear organizations involved. The practical part has been created on the basis of quantitative marketing research. The online poll method was applied. Consumers and owners of the quality brand Comfortable Footwear and other shoe dealers - potential brand owners. The survey results are complemented by the statement of the Czech Footwear and Leather Association guarantor.eng
dc.date.accepted2018-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam