Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDoležalová, Hana
dc.contributor.authorLengerová, Lenka
dc.date.accessioned2022-03-08T13:30:41Z
dc.date.available2022-03-08T13:30:41Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-09-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37726
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analýza bezobalových obchodů v podmínkách českého trhu, a to z pohledu spotřebitelů a vybraných bezobalových prodejen. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části je zpracována literární rešerše, kde je popsána problematika týkající se tématu diplomové práce. Praktická část je založena na dvou kvantitativních výzkumech metodou dotazníkového šetření. První dotazníkové šetření je na úrovni spotřebitelů, druhé na úrovni zvolených bezobalových obchodů. Cílem výzkumů je potvrdit či zamítnout předem stanovené pracovní hypotézy. V závěru práce je celá situace v českém prostředí vzhledem k získaným informacím shrnuta a zhodnocena.cze
dc.format73 s. (104 520 znaků)
dc.format73 s. (104 520 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectobalcze
dc.subjectodpadcze
dc.subjectzero wastecze
dc.subjectbezobalové obchodycze
dc.subjectpackagingeng
dc.subjectwasteeng
dc.subjectzero wasteeng
dc.subjectpackaging free shopseng
dc.titleBezobalové (Zero-waste) obchody v podmínkách českého trhucze
dc.title.alternativePackaging-Free (Zero-waste) Shops in Terms of the Czech Marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50179
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this diploma thesis is to analyse packaging free (zero waste) shops in the conditions of the Czech market from the point of view of consumers and selected zero waste stores. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part contains literary research which is mainly focused on basic information for understanding the essence of the diploma thesis. The practical part is based on two questionnaire surveys between consumers and selected packaging free shops. The objective of these questionnaire surveys is to confirm or reject predetermined hypotheses. The work concludes with summarization and evaluation of whole situation about this problem on the Czech market.eng
dc.date.accepted2018-10-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam