Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorProcházková, Tereza
dc.date.accessioned2022-03-08T13:30:23Z
dc.date.available2022-03-08T13:30:23Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37711
dc.description.abstractTato diplomová práce seznamuje čtenáře s problematikou reklamy na internetu. Popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a její specifika. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých forem internetové reklamy konkrétní návrhy a doporučení pro optimální reklamní kampaň na internetu pro daný vybraný subjekt. První část je zaměřena na teoretické poznatky z této oblasti. Obsahem další části práce je analýza využívání reklamy na internetu u konkurentů. Následuje analýza současných trendů a nabídek reklamních agentur zaměřujících se na online marketing. Součástí poslední části jsou na základě získaných dat z předchozích analýz vypracované konkrétní návrhy a doporučení internetové kampaně pro vybraný podnik. Tyto reklamní kampaně by měly podniku přinést zvýšení objemu prodejů a také růst povědomí o značce podniku.cze
dc.format67s.
dc.format67s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectReklama na internetucze
dc.subjectSEOcze
dc.subjectPPC reklamacze
dc.subjectcestovní kancelářcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectGooglecze
dc.subjectSeznam.czcze
dc.subjectGoogle AdWordscze
dc.subjectSklik.cze
dc.subjectInternet advertisingeng
dc.subjectSEOeng
dc.subjectPPC advertisingeng
dc.subjecttravel agencyeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectGoogleeng
dc.subjectSeznam.czeng
dc.subjectGoogle AdWordseng
dc.subjectSklik.eng
dc.titleVyužití internetové reklamycze
dc.title.alternativeThe usage of Internet advertisingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50129
dc.description.abstract-translatedThe readers of this thesis meet the topic of internet advertising. The thesis describes different forms of internet advertising and its special features. Its aim is to analyse individual forms of internet advertising and propose an optimal campaign for the chosen subject. The first part covers theoretical knowledge in this area. The next part contains the analysis of competitors' use of Internet advertising. After that follows the analysis of current trends and offer of advertising agencies focusing on internet advertising. Based on the data gained in these parts, the last part of the thesis contains specific proposals and recommendations for internet advertising of the chosen company. These advertising campaigns should bring the company increase in sales and they should also increase public awareness of the company brand.eng
dc.date.accepted2018-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam