Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninská, Růžena
dc.contributor.authorNěmcová, Lucie
dc.date.accessioned2022-03-08T13:29:47Z
dc.date.available2022-03-08T13:29:47Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37677
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je specifikace problematiky podnikové kultury se zaměřením na její kulturní dimenze a možného motivačního faktoru ve směru znalostní ekonomiky. Tato diplomová práce porovnává současný stav a motivační potenciál podnikových kultur dvou vybraných podniků. Teoretická část popisuje základní pojmy, postupy a názory jednotlivých autorů na problematiku podnikové kultury, motivace a znalostní ekonomiky. Pro výzkum podnikové kultury ve vybraných podnicích jsou využity dvě metody: The Value Survey Module 94 & 2013 (VSM) a Test barevně sémantického diferenciálu (TBSD). Výzkumem bylo zjištěno, které převažující kulturní dimenze jsou ve vybraných organizacích motivující. Navrhovaná opatření, která mohou změnit současný stav, jsou založena na vlastní analýze a jsou uvedena v závěru.cze
dc.format73 s. (103 898 znaků)
dc.format73 s. (103 898 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodniková kulturacze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectznalostní ekonomikacze
dc.subjectcorporate cultureeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectknowledge economyeng
dc.titlePodniková kultura jako faktor motivacecze
dc.title.alternativeCorporate culture as a factor of motivationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49769
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this thesis is to specify issues of a corporate culture, while focusing on its cultural dimensions and a possible motivation factor in the direction of the knowledge economy. This thesis compares the current situation and the motivational potential of corporate culture in two selected companies. The theoretical part describes basic concepts, procedures and opinions of individual authors on corporate culture, motivation and knowledge economy issues. For research of corporate culture in chosen companies two surveys are used: The Value Survey Module 94 & 2013 (VSM) and Color test of semantic differential (TBSD). The research has identified which dominant cultural dimensions are motivating in selected organizations. Proposed measures that can change current state are based on the own analysis and they are given in conclusion.eng
dc.date.accepted2018-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam