Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠlachta, Martin
dc.contributor.authorKajtman, David
dc.date.accessioned2022-03-08T13:29:16Z
dc.date.available2022-03-08T13:29:16Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37635
dc.description.abstractCílem diplomové práce bude zdokumentování efektivnosti propagace na internetu, její zacílení a následný realizovaný prodej služeb nebo propagace produktu. Dílčím cílem bude srovnání efektivnosti cílené reklamy na internetu, konkrétně na facebooku v porovnání s tradiční reklamou v tištěných médiích. Zároveň tato diplomová práce zkoumá koncept SMART CITIES, jako projekty budoucnosti, které by měly zlěpšit životní úroveň a snížit značištění životního prostředí.cze
dc.format93 283 znaků
dc.format93 283 znaků
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectfacebookcze
dc.subjectsmartcze
dc.subjectcitiescze
dc.subjectPísekcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjecttištěná médiacze
dc.subjectonline mediacze
dc.subjectFacebookeng
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectPromotioneng
dc.subjectSmart Citieseng
dc.subjectSociological surveyeng
dc.subjectSmart City Písekeng
dc.titleSociální sítě a jejich využití v marketingových postupech při propagaci firmycze
dc.title.alternativeSocial networks and their use marketing practices in company promotioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45700
dc.description.abstract-translatedThe objective of this thesis is to find out the way, how to successfully promote a project which contains all modern technologies called "Smart cities ". The theoretic part is split into two main topics. The first part contains all found information about marketing, Facebook, Instagram. I was describing how the Facebook advertisement works, how to reach the most people etc. The second part is describing, what is the global project called Smart Cities. This thesis describes the concept of a city with 32,000 inhabitants. How does the city promote the concept, what benefits this concept should have for the population, how much money should save? It's also described how the concept will work and cooperate with other European cities and the connection with the rest of the world. The practical part was the population research how they are informed about this project, what they think it should bring and if they see any advantage or disadvantage. The practical part was completed with sociological survey focused on the level of knowledge about this program. The main object was to find the best way how to promote this concept or how to reach the most people.eng
dc.date.accepted2018-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineStrukturální politika EU a rozvoj venkovacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam