• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Oblast Táborska a jeho potenciál pro rozvoj cestovního ruchu rodin s dětmi

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.069Mb)
    Posudek vedoucího práce (23.60Kb)
    Posudek oponenta práce (21.43Kb)
    Průběh obhajoby práce (91.12Kb)
    Datum
    2018
    Autor
    Kavková, Olga
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    V tomto období je cestovní ruch velmi důležitou oblastí podnikání a vědy. Cestovní ruch má silný vliv na pozitivní vývoj destinací. Pozitivní socioekonomické a environmentální prvky diskutovalo mnoho autorů. Tato bakalářská práce je věnována tvorbě portfolia produktů cestovního ruchu pro rodiny s malými dětmi v oblasti Tábora. Tábor má bohatý potenciál pro aktivní rekreaci. Je mnoho věcí, co tady dělat. Oblast je oblíbená pro možnosti koupání, poznávání památek, cykloturistiku a další sporty. Nejdůležitějším segmentem turistů jsou rodiny s dětmi. Za prvé, je to kvůli jejich množství a za druhé díky budoucí malé návštěvnosti. První část se zabývá ortodoxními postoji k vyšetřované oblasti. Zabývá se cestovním ruchem a to definice, typologie cestovního ruchu, cestovní ruch a nabídka cestovního ruchu. Určuje a stručně popisuje území, které je velmi vhodné pro rodinné dovolené. Dále se zabývá analýzou primární a sekundární nabídky, analýzou poptávky a analýzou konkurence. Primární data byla shromážděna dotazníkem a rozhovorem s dvěma významnými osobami v oblasti cestovního ruchu v Táboře. Výsledky realizovaných analýz jsou formulovány do SWOT analýzy, která vytváří silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Souhrnné informace jsou základem pro tvorbu portfolia produktů. Následně jsou návrhy přijaty a opatření zjednodušeny pro modernizaci produktového portfolia cestovního ruchu ve sledovaném prostoru. Existují dva produkty pro segment rodin s dětmi. Na základě zjištěných výsledků je možné podporovat cestovní ruch pro rodiny s dětmi lépe. To povede ke zvýšení cestovního ruchu v této oblasti.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37618
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV