Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorLitošová, Olga
dc.date.accessioned2022-03-08T13:28:27Z
dc.date.available2022-03-08T13:28:27Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-09-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37611
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou principů řízení firmy, které používal Tomáš Baťa, a to konkrétně s ohledem na zákazníka a na finanční stránku podniku. Práce obsahuje vymezení základních pojmů v oblasti řízení, životopis Tomáše Bati, historii firmy, obecnou soustavu řízení firmy Baťa a informace o finanční analýze a jejich vybraných ukazatelích. Ve druhé části je nejprve představena současná situace společnosti Baťa ve světě a v České republice. Následující kapitoly se zabývají principy, které byly ve firmě vytvořeny v minulosti. Konkrétně se jedná o principy obecné, principy ve vztahu k zákazníkovi a principy v oblasti finančního řízení. Ty jsou dále místy obohaceny o zjištěné informace ze současnosti. V oblasti finančního řízení lze najít zpracované hospodaření současné firmy Baťa, a.s. za roky 2000 až 2016 a podrobné hodnocení posledních čtyř let na základě horizontální a vertikální analýzy a analýzy vybraných poměrových ukazatelů. V závěru jsou zmíněny návrhy na změnu řízení, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti zákazníka, zvýšení tržeb a tím i zlepšení výsledku hospodaření.cze
dc.format78 s.
dc.format78 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPrincipy řízení firmy Baťacze
dc.subjectpotřeby zákazníkacze
dc.subjectfinanční řízenícze
dc.subjecthospodaření firmy Baťacze
dc.subjecta.s.cze
dc.subjectukazatelé finanční analýzycze
dc.subjectprinciples of Baťa's managementeng
dc.subjectcustomer needseng
dc.subjectfinancial managementeng
dc.subjectBaťa's managementeng
dc.subjecta.s.eng
dc.subjectfinancial analysis indicatorseng
dc.titlePrincipy řízení podniku podle Tomáše Baticze
dc.title.alternativeThe principles of business management by Thomas Baťaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50826
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the problems of company management principles used by Tomáš Baťa, specifically with respect to the customer and the financial side of the company. The work contains the definition of the basic concepts in the field of management, Tomáš Baťa's biography, the history of the company, Baťas general management system, and information on the financial analysis and and their selected indicators. The second part introduces Baťa's current situation in the world and the Czech Republic. The following chapters deal with the principles created in the company in the past. Specifically, these are general principles, customer-related principles and financial management principles. These are further enriched with information from the present day. In the field of financial management, we can find the current management of Baťa, a.s. for the years 2000 to 2016 and a detailed assessment of the last four years based on horizontal and vertical analysis and analysis of selected ratios. Finally, proposals for change of management are mentioned, which could lead to increase customer satisfaction, increase of sales and thus improve profitabilityeng
dc.date.accepted2018-10-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam