Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorSkalák, Pavel
dc.date.accessioned2022-03-08T13:27:23Z
dc.date.available2022-03-08T13:27:23Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37571
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá specifiky vybraného segmentu zákazníků cestovního ruchu. Vybraným segmentem jsou LGBT osoby (lesby, gayové, bisexuálové a transgender osoby). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce jsou shrnuty dosavadní poznatky ve vztahu k řešené problematice a definovány základní pojmy. Praktická část se zaměřuje na analyzování současného stavu předních organizací v České republice a zahraničí. V práci je také změřen, porovnán a zhodnocen potenciál České republiky pro LGBT cestovní ruch. Dále praktická část sestává z výzkumného šetření, na základě kterého je navrhnut zájezd v České republice. Cílem bakalářské práce je tedy shrnutí dostupných dat o segmentu LGBT v cestovním ruchu, zhodnocení potenciálu České republiky pro LGBT turismus a sestavení zájezdu v České republice.cze
dc.format71 s. (89 473 znaků)
dc.format71 s. (89 473 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCestovní ruchcze
dc.subjectLGBT komunitacze
dc.subjectLGBT turismuscze
dc.subjecthomosexualitacze
dc.subjectQueercze
dc.subjectgay friendlycze
dc.subjectpochod hrdosticze
dc.subjectIGLTAcze
dc.subjectcestovní agenturacze
dc.subjectdestinacecze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectTourismeng
dc.subjectLGBT communityeng
dc.subjectLGBT tourismeng
dc.subjecthomosexualityeng
dc.subjectQueereng
dc.subjectgay friendlyeng
dc.subjectGay prideeng
dc.subjectIGLTAeng
dc.subjectTravel Agencyeng
dc.subjectdestinationeng
dc.subjectproducteng
dc.titleSpecifika vybraného segmentu zákazníků cestovního ruchucze
dc.title.alternativeSpecifics of a selected Segment of Customer in Tourismeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50044
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with specifics of selected segment of customers in tourism. The selected segment is LGBT people (lesbians, gay, bisexual and transgender people). The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis summarizes the existing knowledge in relation to the discussed issue and it defines the basic terms. The practical part focuses on analysing the current situation of the leading organizations in the Czech Republic and abroad. The work also measures, compares and evaluates the potential of the Czech Republic for LGBT tourism. Further, the practical part consists of a research survey, based on a tour in the Czech Republic is designed. The aim of the bachelor thesis is to summarize the available data on the LGBT segment in tourism, to evaluate the potential of the Czech Republic for LGBT tourism and to prepare the tour in the Czech Republic.eng
dc.date.accepted2018-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam