Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorHorváthová, Nikola
dc.date.accessioned2022-03-08T13:27:18Z
dc.date.available2022-03-08T13:27:18Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37568
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo provést rozbor nových médií a jejich využití v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu. Tento cíl byl naplněn pomocí kvantitativního výzkumu, který byl v této práci proveden. Na základě výsledků tohoto výzkumu byl navržen nový komunikační mix vybrané destinace za využití nových médií.cze
dc.format69 s.
dc.format69 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectNová médiacze
dc.subjectpropagace destinacecze
dc.subjectdestinace cestovního ruchucze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectNew mediaeng
dc.subjectpromotion of destinationeng
dc.subjecttourism destinationeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.titleNová média v marketingové komunikaci destinacecze
dc.title.alternativeNew Media in Promotion of Destinationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50036
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis was to analyze especially the new media and how to use them in marketing communication of destinations. The aim of work was met by using quantitative research, which was made. Based on the results of a quantitative research was designed a communication mix using new media.eng
dc.date.accepted2018-05-21
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam