Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorZímová, Ivana
dc.date.accessioned2022-03-08T13:27:14Z
dc.date.available2022-03-08T13:27:14Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37565
dc.description.abstractTato práce se zabývá hodnocením Letního barokního festivalu. Cílem je porovnat 2 z 8 festivalových míst, konkrétně Plasy a Tachov, která byla vybrána na základě podobného programu a jsou porovnávána z pohledu struktury účastníků, marketingové komunikace, motivů k účasti, nejzajímavější části festivalu a důvodu výběru daných míst. Rovněž se určuje dopad festivalu na tato místa, který se měří z hlediska spokojenosti a finančních aspektů. V souvislosti s problematikou byla nejprve nastudována odborná literatura, která řešila základní pojmy, jako je cestovní ruch, kulturní cestovní ruch, eventy, a event marketing. V závěru se teorie zabývala marketingovou komunikací. Výzkum je v rámci praktické části rozdělen do dvou fází: písemné dotazování návštěvníků festivalu a online průzkum široké veřejnosti. Na základě výsledků jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro pořadatele, aby byly efektivně využívány propagační prostředky v dalších letech a aby byl festival atraktivní i pro ostatní segmenty s ohledem na ten současný.cze
dc.format58 s. (82 742 znaků)
dc.format58 s. (82 742 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjectudálostcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectnávštěvníci festivalucze
dc.subjectdoporučenícze
dc.subjectevaluationeng
dc.subjecteventeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectfestival visitorseng
dc.subjectrecommendationseng
dc.titleHodnocení vybraného eventucze
dc.title.alternativeEvaluation of selected Eventeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50027
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the evaluation of the Summer Baroque Festival. The aim is to compare 2 of the 8 festival places, namely Plasy and Tachov, which were selected on the basis of a similar schedule and are compared from the point of view of the structure of the participants, marketing communication, motives for participation, the most interesting part of the festival and the reason for selecting the sites. It also determines the impact of the festival on these places, which is measured in terms of satisfaction and financial aspects. In the context of the issue, the literature was first studied, which dealt with basic concepts such as namely tourism, cultural tourism, events, and event marketing. In the end, the theory dealt with marketing communication. Research within the practical part is divided into two phases: written questioning of festival visitors and online survey of the general public. Based on the results suggestions and recommendations for the organizers are done to make effective use of promotional resources in the coming years and to make the festival attractive to other segments with regard to the current one.eng
dc.date.accepted2018-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam