• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Analýza vnějšího prostředí vybraného minipivovaru

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.889Mb)
    Posudek vedoucího práce (15.63Kb)
    Posudek oponenta práce (15.60Kb)
    Průběh obhajoby práce (93.22Kb)
    Datum
    2018
    Autor
    Pokorná, Štěpánka
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce Analýza vnějšího prostředí vybraného minipivovaru se zabývá různými externími vlivy působícími na fungování a prosperování podnikatelského subjektu typu minipivovar. Pro takový podnik je důležité, aby se orientoval na trhu, ve kterém se pohybuje. K tomu slouží několik analýz. Díky nim podnik zjistí, v čem vyniká a naopak, kde má slabiny. Podle výsledků z analýz firma aplikuje upravenou strategii, aby zlepšila svou pozici na trhu. Posláním podniku je uspokojovat potřeby zákazníků, tvořit tak zisk, a tím uspokojovat své potřeby. Není jednoduché vyhovět všem požadavkům a všem zákazníkům. Proto se firma orientuje na určitý segment trhu. Dalším zásadním bodem pro fungování firmy jsou náklady. Ty je třeba sledovat, aby se příliš nevychýlily a neohrozily chod podniku. Klíčovými pojmy a body pro výzkum problematiky vlivu vnějšího prostředí na podnik, a to jakékoliv velikosti či prosperity, jsou: management a jeho prostředí, dále jednotlivé analýzy, které se týkají tohoto prostředí. Nejdůležitější a nejznámější z nich jsou: STEP, SWOT a Porterova analýza konkurence. STEP analýza zkoumá faktory, které působí na podnik zvenčí. SWOT analýzu děláme proto, abychom zjistili silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení v podniku. Z teoretického hlediska je rovněž podstatné sledovat trendy vývoje vnějšího prostředí a možné strategie rozvoje podniku.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37499
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV