dc.contributor.advisor | Zvánovcová, Veronika | |
dc.contributor.author | Švarcová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:59:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:59:12Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37374 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá metodikou výuky předškolních dětí. Práce nahlédne do současného pojetí výuky, včetně motivace dětí a učitelů k učení. Za pomoci kvalitativního výzkumu a nastudovaných vědomostí byl v rámci práce vytvořen projekt, který je zacílen na děti předškolního věku. Vytvořený projekt nabídne soubor aktivit a her, které podpoří osvojení základních znalostí a dovedností dětí pro vstup do školy. Projekt podporuje individuální rozvojové oblasti, které pomocí her a smysluplně navozených tvořivých činností, ovlivňují jejich vztah k poznávání a učení. Bakalářská práce je inspirací pro každého, kdo se zabývá předškolní pedagogikou. Práce nahlíží do metodiky předškolních dětí z hlediska školní zralosti. Práce je přínosná pro učitele jako motivace dětí k učení, která nabízí něco nového v rámci výchovy a vzdělávání, na základě rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. | cze |
dc.format | 47 s. | |
dc.format | 47 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | metodika | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | osobnost | cze |
dc.subject | práva dítěte | cze |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | výzkum | cze |
dc.subject | pozorování | cze |
dc.subject | projekt | cze |
dc.subject | hrubá motorika | cze |
dc.subject | program aktivit | cze |
dc.subject | hodnocení | cze |
dc.subject | výsledky | cze |
dc.subject | methodology | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | personality | eng |
dc.subject | chidren's rights | eng |
dc.subject | the frame educational programme | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | research | eng |
dc.subject | observation | eng |
dc.subject | project | eng |
dc.subject | gross motorial activities | eng |
dc.subject | activity programme | eng |
dc.subject | evaluation | eng |
dc.subject | results | eng |
dc.title | Metodika výuky předškolních dětí v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | METHODOLOGY OF TEACHING PRESCHOOL CHILDREN IN KINDERGARTEN | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 48633 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the methodology of teaching pre-school children. It also touches the current trends in teaching, including the motivation of both children and teachers. With the help of qualitative research and gained information the project focused on children of pre-school age was created. The project offers a collection of games and activities which supports to adopt basic knowledge and skills important for the initiation of school attendance. The project supports the areas of individual development which with the help of games and carefully sequenced creative activities affect children's attitude towards cognition and learning. The thesis is the inspiration for anybody who deals with pre-school pedagogy. The thesis looks into the methodology of pre-school children from the school maturity point of view. The thesis can help teachers motivate pupils to learning process. It offers something new on the field of education, on the basis of frame educational programme for pre-school learning. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Emrová, Nicole | |