dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Kolářová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:58:59Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:58:59Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37365 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén instruktorství z různých úhlů pohledu. Cílem práce je zmapovat požadavky organizace na éléva (lektora) a šéflektora s jejich vnímáním sebe sama v této roli a tím vnímání svých možností postoupit na vyšší pozici. Dále se zaměřuje na podmínky, podle kterých si svůj tým vybírá šéflektor. Jedná se v podstatě o trojúhelník mezi organizací, šéflektorem a élevem (lektorem) jehož jednou dimenzí je i sebepojetí lektora. Další zkoumanou oblastí je vnímání pojmů instruktor dělník a instruktor - osobnost. V první části je téma instruktorství uvedeno do teoretického kontextu.
Druhá část je věnována kvalitativnímu výzkumu. Autorka využívá pro výzkum polostrukturovaný rozhovor s instruktory třech organizací se zastoupením všech třech pozic eléva, lektora a šéf-lektora. Výsledky výzkumu zobrazují zmapování výše uvedených oblastí. | cze |
dc.format | 41 s. | |
dc.format | 41 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | fenomén instruktorství | cze |
dc.subject | elév | cze |
dc.subject | lektor | cze |
dc.subject | šéf-lektor | cze |
dc.subject | tým | cze |
dc.subject | vedení týmu | cze |
dc.subject | rozvoj | cze |
dc.subject | kompetence | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | vůdcovství | cze |
dc.subject | phenomenon of instructors | eng |
dc.subject | elev traitor | eng |
dc.subject | mentor | eng |
dc.subject | leading mentor | eng |
dc.subject | team | eng |
dc.subject | teamleading | eng |
dc.subject | development | eng |
dc.subject | competence | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | leadership | eng |
dc.title | Fenomén instruktorství: dělník nebo osobnost? | cze |
dc.title.alternative | The phenomenon of instructors - just a worker or a personality? | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 48581 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is focusing on the phenomenon of instructory according to different points of view. The main object is to chart organisation requirements towards elev traitor and leading mentor with their own perception of themselves in the role and them being aware of a possible progress. Then the thesis focuses on the conditions for choosing team members by the leading mentor. Another researched fact is difference between an instructor as a worker and an instructor with a personality. In the first part the theme is dealt in the teoretical context.
The second part is a practical investigation. For the research the author uses half structured interview with instructors of three organisations, representing all the three positions elev traitor, mentor and leading mentor. The results complete the theoretical part. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kaplánek, Michal | |