dc.contributor.advisor | Zbudilová, Helena | |
dc.contributor.author | Madarászová, Daniela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:58:35Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:58:35Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37347 | |
dc.description.abstract | Ve své bakalářské práci představuji pojetí literárně dramatické výchovy v jedné konkrétní mateřské škole. Teoretická část vymezuje klíčovou terminologii, popisuje literárně-dramatickou činnost podle kurikulárních dokumentů (Rámcově vzdělávací program pro předškolní vzdělávání a Školní vzdělávací program mateřské školy Vodňany) a vývojovou charakteristiku dané věkové skupiny - dětí předškolního věku. Jádro práce spočívá v popisu základních literárních žánrů a metod literárně-dramatické oblasti.
Součástí práce je analýza literárně dramatických aktivit jednoho školního roku
v MŠ Vodňany (Smetanova 204). Praktická část představuje vytvoření a ověření sady pracovních listů pro literárně dramatickou oblast i s následnou reflexí. Tato část dále obsahuje rozhovor s vybranými učitelkami výše zmíněné školy. | cze |
dc.format | 67 s. | |
dc.format | 67 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Literárně dramatická výchova | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | děti předškolního věku | cze |
dc.subject | osobnost učitele | cze |
dc.subject | Rámcově vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. | cze |
dc.subject | Literky dramatic education | eng |
dc.subject | numery | eng |
dc.subject | preschool children | eng |
dc.subject | teacher personality | eng |
dc.subject | framework educational programme for preschool education. | eng |
dc.title | Literárně dramatická výchova v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Literary drama education in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 48546 | |
dc.description.abstract-translated | In my bachelor thesis I will present you the conception of the literary dramatic education in one particular nursery. Theoretical part defines the key terminology, describes the literary dramatic activity after curricular documents (Framework educational programme for preschool education and School education program nursery Vodňany) and development characteristics from the given age group - preschool children. The core of the work describes the basic literary genres and methods from literary dramatic area.
Part of the thesis is the analysis of literary dramatic activities from one school year in nursery Vodňany (Smetanova 204). Practical part introduces the creation and verification of the set of the worksheets for the literary dramatic area with the following reflexion. This part also contains the interview with the chosen teacher from the school mentioned above. | eng |
dc.date.accepted | 2017-09-07 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bauman, Petr | |