dc.contributor.advisor | Pokorný, Jiří | |
dc.contributor.author | Šilhová, Iveta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:58:25Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:58:25Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37339 | |
dc.description.abstract | Hlavním tématem této práce je dramatická výchova ve školní družině. V první kapitole se zabývám úvodem do dramatické výchovy. Tedy definicí a historií dramatické výchovy. Druhá kapitola popisuje současné cíle, metody a principy dramatické výchovy. V třetí kapitole práce seznamuje s osobností pedagoga a s jeho řídící rolí v dramatické výchově. Čtvrtá kapitola popisuje využití dramatické výchovy ve školní družině, školní družinu jako takovou, výběr cvičení a her, projekty ve školní družině a reflexí dramatické výchovy.
V páté kapitole jsem všechny tyto poznatky aplikovala v praktické části práce na vlastním projektu ve školní družině ve Starém Plzenci. | cze |
dc.format | 42 s. | |
dc.format | 42 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dramatická výchova | cze |
dc.subject | principy | cze |
dc.subject | metody | cze |
dc.subject | cíle dramatické výchovy | cze |
dc.subject | školní družina | cze |
dc.subject | reflexe | cze |
dc.subject | pedagog | cze |
dc.subject | Drama education | eng |
dc.subject | principles | eng |
dc.subject | methods | eng |
dc.subject | targets of drama education | eng |
dc.subject | afterschool care | eng |
dc.subject | implications | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.title | Dramatická výchova ve školním zařízení - školní družině | cze |
dc.title.alternative | Drama Education in Schools Afterschool Care | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 48450 | |
dc.description.abstract-translated | The main topic of this thesis is the drama education in afterschool care. The first chapter introduces the drama education. Its definition and history are outlined in this section. The second chapter describes the contemporary targets, methods and principles of the drama education. The third chapter of the thesis focuses on a teacher's personality and his/her leading role in the drama education. The forth chapter concentrates on use of the drama education in afterschool care, on afterschool care itself, on selection of activities and games, on projects in afterschool care and implications of the drama education.
The fifth chapter applies all findings to the practical part of the thesis my own project carried out in the afterschool care club in Starý Plzenec. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Zbudilová, Helena | |