dc.contributor.advisor | Bílková, Zuzana | |
dc.contributor.author | Malá, Blanka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:58:16Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:58:16Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37332 | |
dc.description.abstract | Záměrem bakalářské práce je ilustrovat problematiku syndromu vyhoření ve vztahu k vychovatelkám školních družin. Její teoretickou část tvoří základní poznatky o školních družinách, vychovatelkách a příčinách zátěžových situací. Dále je zde charakterizován syndrom vyhoření, jeho příčiny, příznaky a fáze. Posledním tématem této části je supervizní seminář, jeho druhy, zaměření a charakteristika supervizora. Obsahem praktické části je shrnutí dat získaných od hlavních a dalších vychovatelek. Tímto tato část přináší možnost nahlédnout do problematiky syndromu vyhoření ve vztahu k vychovatelkám školních družin. Předkládá zde zjištění ohledně informovanosti a prevence vychovatelek, vztahující se k fenoménu vyhoření. | cze |
dc.format | 57 s. (103 302 znaků) | |
dc.format | 57 s. (103 302 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Školní družina | cze |
dc.subject | vychovatelka | cze |
dc.subject | vedoucí vychovatelka | cze |
dc.subject | syndrom vyhoření | cze |
dc.subject | supervize. | cze |
dc.subject | After school clubs | eng |
dc.subject | educator | eng |
dc.subject | chief educator | eng |
dc.subject | burnout syndrome | eng |
dc.subject | supervising the seminar | eng |
dc.title | Problematika syndromu vyhoření u vychovatelů ve školních družinách | cze |
dc.title.alternative | Burn-out Syndrom among Educators in After School Clubs | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 48324 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis aims to illustrate the issue of burnout syndrome in educators in after school clubs. The theoretical part presents basic knowledge about after school clubs, educators and causes of stressful situations. It also characterizes burnout syndrome, its causes, sympoms and stages. The last part of the section deals with supervising seminar, its kinds, orientation and charakteristics of supervisor. The practical part contains a summary of the data obtained from educators, including chief educators. Thus, this section provides an insight into the issue of burnout syndrome in after school clubs educators. It presents certain findings about educators' aweareness and prevention related to the phenomen of burnout syndrome. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kaczor, Michal | |