dc.contributor.advisor | Machulová, Helena | |
dc.contributor.author | Vlčková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:57:32Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:57:32Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37292 | |
dc.description.abstract | Má bakalářská práce pojednává o vývojové dysfázii. Cílem práce je pokusit se o přiblížení této komplikované poruchy. Také poukazuji na nelehké začlenění postiženého dítěte do běžné třídy v základní škole.
V teoretické části stručně popisuji poruchy řeči. Podrobněji vymezuji pojem vývojové dysfázie, její symptomy, diagnostiku a organizace, které mohou být dětem s tímto handicapem nápomocné. Zvláštní kapitolu pak věnuji procesu integrace.
V praktické části používám metodu kazuistik. Zaměřuji se na analýzu odborné dokumentace a pozorování dvou integrovaných žáků prvního stupně základní školy s vývojovou dysfázií. | cze |
dc.format | 44 s. (65 166 znaků) | |
dc.format | 44 s. (65 166 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Integrace | cze |
dc.subject | vývojová dysfázie | cze |
dc.subject | poruchy řeči | cze |
dc.subject | řeč | cze |
dc.subject | narušená komunikační schopnost | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | Integration | eng |
dc.subject | developmental dysphasia | eng |
dc.subject | speech disorders | eng |
dc.subject | speech | eng |
dc.subject | impaired communication ability | eng |
dc.subject | comunication | eng |
dc.title | Integrace dětí s vývojovou dysfázií do běžné základní školy | cze |
dc.title.alternative | Integration of children with developmental dysphasia in regular elementary schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 44326 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with developmental dysphasia. The aim of this thesis is to try to expound this complicated disorder. Also the thesis highlights the difficult integration of the disabled child to a regular class in elementary school.
The theoretical part of this thesis briefly describe speech disorders. In detail there is defined the concept of developmental dysphasia, its symptoms, diagnosis and organizations that may be helpful for children with this handicap. A special chapter is devoted to the integration process.
In the practical part is used the method of case studies. The focus is on analysis of technical documentation and observation of two integrated pupils with developmental dysphasia in elementary school. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-24 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ehrlichová, Magdalena | |