dc.contributor.advisor | Zbudilová, Helena | |
dc.contributor.author | Černá, Hana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:57:11Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:57:11Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37271 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá předčtenářskou gramotností u dětí v mateřských školách a školních družinách. Teoretická část práce objasňuje základní pojmy související s tématem. Popisuje vývoj předčtenáře v rodině, v mateřské škole, v knihovně a zaměřuje se na faktory ovlivňující předčtenářskou gramotnost. Dále zachycuje záběr textů souvisejících s tématem předčtenářské, čtenářské gramotnosti z časopisů Informatorium 3-8 a Rodina a škola v období 2010-2016.
Praktická část je zaměřena na zjištění konkrétních údajů ohledně rozvoje čtenářství a čtenářské gramotnosti v Základní a Mateřské škole Černovice. Seznamuje s výsledky výzkumného šetření, které bylo provedeno v mateřské škole a ve školní družině. Výsledky dotazníků z mateřské školy jsou doplněny poznatky z pozorování. | cze |
dc.format | 68 s. | |
dc.format | 68 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předčtenářská gramotnost | cze |
dc.subject | čtenářská gramotnost | cze |
dc.subject | vývoj čtenáře | cze |
dc.subject | čtenářství | cze |
dc.subject | rozvoj čtenářství | cze |
dc.subject | pre-readers literacy | eng |
dc.subject | reader's literacy | eng |
dc.subject | development of the reader | eng |
dc.subject | readership | eng |
dc.subject | development of the readership | eng |
dc.title | Předčtenářská gramotnost v mateřských školách a školních družinách | cze |
dc.title.alternative | Pre-reader Literacy in the Nursery Schools and After-school Clubs | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 44202 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses on pre-reader´s literacy of children placed in nursery schools and after school care. The theoretical part clarifies basic terms related to the topic. It describes the reader´s development in the family, nursery school, library and it focuses on the factors that are influencing the pre-reader´s literacy. Furthermore the thesis records thematic range of the texts from the journal Informatorium 3-8 and Rodina a škola issued between 2010 and 2016.
The practical part focuses on the findings of particular data related to the development of reading skills and reader´s literacy on the elementary and nursery school in Černovice. This part introduces the results of research which was conducted in the nursery school and after school care. The peer observation complements the results from the nursery school. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kočerová, Martina | |