dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Urbanová, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:57:07Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:57:07Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37266 | |
dc.description.abstract | Práce zkoumá, zda má hraní stolního fotbalu vliv na zkvalitnění písemného projevu dětí
prvního ročníku, resp. zda usnadňuje zvládnutí motorických nároků psaní. Teoretická
část se opírá o poznatky z lékařské vědy a kineziologie. Seznamuje čtenáře s anatomií
ruky, dále s prací a pozicí ruky při psaní. Opírám se rovněž o poznatky a doporučeními
popsanými v literatuře ohledně správného pracovního náčiní při nácviku psaní. Vlastní
výzkumná část pak představuje faktická zjištění z pedagogické praxe a názory účastníků
výzkumu pomáhající tato zjištění interpretovat. | cze |
dc.format | 50 s. | |
dc.format | 50 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | děti | cze |
dc.subject | družina | cze |
dc.subject | grafomotorika | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | písmo | cze |
dc.subject | pronace | cze |
dc.subject | psaní | cze |
dc.subject | stolní fotbal | cze |
dc.subject | supinace | cze |
dc.subject | children | eng |
dc.subject | school club | eng |
dc.subject | graphomotor skills | eng |
dc.subject | primary school age | eng |
dc.subject | handwriting | eng |
dc.subject | pronation | eng |
dc.subject | table football | eng |
dc.subject | supination | eng |
dc.title | Vliv hraní stolního fotbalu na grafický projev žáků prvního ročníku | cze |
dc.title.alternative | The Effect of Playing Table Football on Pupils´ Handwriting | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 44195 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis explores the possibilities whether playing table football may influence the
handwriting of primary school children, i.e. whether it makes the psychomotor aspects
of learning to write easier to master. The theoretical part of the thesis is based on
medicine and kinesiology. It introduces the functional anatomy of hand when writing.
Also, it is based on recommendations concerning correct writing tools and aids used
when teaching handwriting. Next, the research part presents factual findings from the
field and opinions of respondents helping interpret the research findings. | eng |
dc.date.accepted | 2016-09-08 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Filip, Michal | |