dc.contributor.advisor | Nohavová, Alena | |
dc.contributor.author | Lehovcová, Nikola | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:56:13Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:56:13Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37185 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce řeší problematiku agresivního chování u dětí v předškolním věku. Je zaměřena na posílení prosociálního chování hraním maňáskového divadla v MŠ. Hlavním cílem práce je na konkrétních případech ukázat a zjistit, jak metaforické předvedení různých druhů a způsobů chování může být skrze maňáskové divadlo s následnou reflexí ideálním vzdělávacím i výchovným nástrojem při rozvoji a posilování sociálních vztahů v MŠ. V teoretické části se zaměřuji na vymezení základních pojmů jako exprese, reflexe, prosociální chování, sociální chování, předškolní dítě, roli učitele. Ve výzkumné části, v rámci kvalitativního výzkumu, jsou realizovány případové studie, které jsou naplněny daty získané zúčastněným dlouhodobým pozorováním autorky práce. | cze |
dc.format | 52 s. (71 158 znaků). | |
dc.format | 52 s. (71 158 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klíčová slova: Dítě | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | maňáskové divadlo | cze |
dc.subject | prosociální chování | cze |
dc.subject | agresivita | cze |
dc.subject | Keywords: Child | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | puppet theatre | eng |
dc.subject | prosocial behaviour | eng |
dc.subject | agresivity | eng |
dc.title | Použití maňáskového divadla v MŠ pro rozvoj prosociálního chování | cze |
dc.title.alternative | THE USE OF HAND-PUPPET THEATER IN THE KINDERGARTEN FOR DEVELOPMENT OF PROSOCIAL BEHAVIOR | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 41916 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis solves problems of aggressive behavior in children of preschool age. It is aimed at strengthening social behavior by playing puppet theater in kindergarten. The main goal is to show the concrete examples and see how metaphoric demonstration of different types and modes of behavior may be through a puppet theater with their reflections perfect training and educational tool for developing and strengthening social relations in kindergarten. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts such as expression, reflection, prosocial behavior, social behavior, preschool child, the role of teacher. The research part, in qualitative research, case studies are carried out, which are populated with data obtained by participating long-term observation of the author's work | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-23 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Samohýl, Jan | |