dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Modráčková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:56:11Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:56:11Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37182 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá psychologickým směrem logoterapie. Její teoretická část seznamuje s jejím vznikem, vývojem a obsahem, v podobě logoterapeutických hodnot. Tyto hodnoty jsou podrobně rozpracovány tak, aby je byl schopen pochopit žák 2. stupně ZŠ. Dále uvádí shrnutí stupně vývoje, odpovídající věkové kategorii žáků na 2. stupni ZŠ, jak v rámci tělesné a psychické, tak noologické.
Praktická část obsahuje implementaci logoterapeutických hodnot do výchovy a vzdělávání žáků na 2. stupni ZŠ do Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělání. Jedná se o zařazení lásky, víry, naděje, smrti, utrpení a viny tak, jak jí chápe logoterapie, do předmětu Etická výchova nebo průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova. | cze |
dc.format | 42 s., 6 s. obr. příloh | |
dc.format | 42 s., 6 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | logoterapie | cze |
dc.subject | existenciální analýza | cze |
dc.subject | smysl života | cze |
dc.subject | morální hodnoty | cze |
dc.subject | láska | cze |
dc.subject | náboženská víra | cze |
dc.subject | naděje | cze |
dc.subject | smrt | cze |
dc.subject | vina | cze |
dc.subject | utrpení | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | výchova dítěte | cze |
dc.subject | logotherapy | eng |
dc.subject | existential analysis | eng |
dc.subject | sense of life | eng |
dc.subject | moral values | eng |
dc.subject | love | eng |
dc.subject | religious faith | eng |
dc.subject | hope | eng |
dc.subject | death | eng |
dc.subject | guilt | eng |
dc.subject | suffering | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | child rearing | eng |
dc.title | Logoterapeutické hodnoty ve výuce žáků 2. stupně ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Logotherapeutic Values in the Education of Pupils at the Senior Primary School | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40490 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with the psychological direction of logotherapy. The theoretical part introduces its origins, development and content, in the form logotherapeutic values. These values are elaborated in detail, so that they can be understood by pupils at the senior primary school. Furthermore, it summarizes the stage of development corresponding to the age group of pupils at the senior primary school with respect to both, physical and mental and also neological aspects.
The practical part contains an implementation of logotherapeutic values in the education of pupils at the senior primary school in the General Educational Program of basic education. This includes the love, faith, hope, death, suffering and guilt, as understood by logotherapy, in the Ethics Education subject or in the cross-sectional topic of Personality and Social Education. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-24 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Suchomelová, Věra | |