dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Rolfová, Hana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:56:10Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:56:10Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37180 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá začleňováním dětí s poruchami chování z ústavního prostředí do širší společnosti. Cílem práce bylo především zjistit, jak jsou děti schopny do budoucna se znovu začlenit do společnosti. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola vysvětluje základní pojmy, jako je rodina a dítě. Ve druhé kapitole se popisuje výchova v rodině. Ve třetí kapitole se popisují jiţ konkrétní poruchy chování dětí. Ve čtvrté kapitole je nastíněna struktura školských zařízení pro ochrannou a ústavní výchovu. Pátá kapitola se zabývá prostředím zařízení pro ústavní výchovu. Šestá kapitola pojednává o osobnostním vývoji dítěte v ústavní výchově. Sedmá kapitola je o znovuzačlenění dětí v ústavní výchově do společnosti. | cze |
dc.format | 56 s. | |
dc.format | 56 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | výchova v rodině | cze |
dc.subject | psychická deprivace | cze |
dc.subject | dětský domov | cze |
dc.subject | dětský domov rodinného typu | cze |
dc.subject | dětský domov se školou | cze |
dc.subject | diagnostický ústav | cze |
dc.subject | výchovný ústav | cze |
dc.subject | poruchy chování | cze |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | education in the family | eng |
dc.subject | psychological deprivation | eng |
dc.subject | children's home | eng |
dc.subject | family-type children's home | eng |
dc.subject | children's home with school | eng |
dc.subject | diagnostic institute | eng |
dc.subject | educational institute | eng |
dc.subject | behavioral disorders | eng |
dc.title | Začleňování dětí s poruchami chování z ústavního prostředí do širší společnosti | cze |
dc.title.alternative | Integration kids with behavioral disturbances from constitutional environs to the wider society | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40488 | |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor thesis deals with the inclusion of children with behavioral disorders from the environment of institutional care into the wider society. The purpose of the thesis was especially to find out how these children are able to reintegrate into society. The thesis is divided into seven chapters. The first chpater explains basic terms such as family and child. The second chapter describes education in the family. The third chapter describes specific children's behavioral disorders. The fourth chapter outlines the structure of school facilities for protective and institutional care. The fifth chapter deals with the environment of facilities for institutional care. The sixth chapter discusses the personality development of a child in institutional care. The seventh chapter deals with the reintegration of children from institutional care into society. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ochozka, Karel | |