dc.contributor.advisor | Novotný, Michal | |
dc.contributor.author | Sekyrová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:56:06Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:56:06Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37170 | |
dc.description.abstract | Předkládaná práce s názvem "Moderní metody ve výuce a studiu cizích jazyků se zaměřením na sugestopedii" seznamuje čtenáře s tématem alternativních přístupů v rámci studijního procesu. První kapitoly popisují zpracování nových vjemů na biologické úrovni a způsob, jakým člověk nové informace třídí a ukládá. Tyto získané poznatky o funkci mozku využívá jako základ pro popis, jak mohou vnější faktory ovlivnit proces učení. Závěrečná část práce se zaměřuje na vybranou alternativní výukovou metodu, sugestopedii. U této metody jsou popsány základní principy výuky a psychické aspekty učení sugescí. | cze |
dc.format | 47 s. | |
dc.format | 47 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | alternativní výuka | cze |
dc.subject | mozek | cze |
dc.subject | paměť | cze |
dc.subject | sugesce | cze |
dc.subject | sugestopedie | cze |
dc.subject | alternative teaching | eng |
dc.subject | brain | eng |
dc.subject | memory | eng |
dc.subject | suggestion | eng |
dc.subject | suggestopedia | eng |
dc.title | Moderní metody ve výuce a studiu cizích jazyků se zaměřením na sugestopedii | cze |
dc.title.alternative | Modern Methods in Teaching And Studying Foreign Languages with Focus on Suggestopedia | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40266 | |
dc.description.abstract-translated | Thesis "Modern Methods in Teaching And Studying Foreign Languages with Focus on Suggestopedia" introduces readers to the topic of alternative approaches in the study process. First chapters describe how processing new perceptions works on biological level and a way how new information are sorted and saved. These findings about brain are used as a foundation for description of how external factors may influence the learning process. The last part focuses on specific alternative teaching method suggestopedia. For this method basic teaching principles and psychological aspects of learning by suggestion are described. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Rynešová, Marta | |