Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKočerová, Martina
dc.contributor.authorZavadilová, Šárka
dc.date.accessioned2021-12-09T08:55:10Z
dc.date.available2021-12-09T08:55:10Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37101
dc.description.abstractDiplomová práce mapuje subjektivní význam připisovaný studenty gymnázií v Českých Budějovicích pojmům matematika a fyzika. Zkoumáme, zda má na vnímání těchto pojmů vliv nabídka neformálního vzdělávání. Nosnou část práce tvoří výzkum doplněný teoretickými poznatky. Teoretická část pojednává o matematice a fyzice ve formálním a neformální vzdělávání, popisuje nabídku neformálního vzdělávání na námi vybraných gymnáziích a také v ní popisujeme námi použitou metodu sémantického diferenciálu, která je osvědčená při zkoumání konotativních významů pojmů. V praktické části práce podrobně popisujeme projekt empirického výzkumu, průběh sběru dat a v závěru práce popisujeme získané výsledky.cze
dc.format118 s.
dc.format118 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmatematikacze
dc.subjectfyzikacze
dc.subjectsémantický diferenciálcze
dc.subjectformální vzdělávánícze
dc.subjectneformální vzdělávánícze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectmathematicseng
dc.subjectphysicseng
dc.subjectsemantic differentialeng
dc.subjectformal educationeng
dc.subjectnon-formal educationeng
dc.subjectfree timeeng
dc.titleVnímání významu matematiky a fyziky studenty gymnáziícze
dc.title.alternativeThe perception od the importance of mathematics and physics by grammar schools studentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag47746
dc.description.abstract-translatedThe thesis maps the subjective meaning ascribed to the terms of mathematics and physics by students of secondary schools in České Budějovice. We investigate whether the perception of these tems is influenced by the offer of non-formal education. Main part of thesis is based on research supported by theoretical findings. The theoretical part deals with mathematics and physics in formal and non-formal education, describes the offer of informal education at high schools selected by us and we also describe there the semantic differential method used by us, which is proven in exploring connotative meanings of terms. In the practical part of the work we describe a project of empirical research in detail, the process of data collection and in conclusion, we describe the results obtained.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNovotný, Daniel D.


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam