dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Blažková, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:55:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:55:05Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37094 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá intenzitou prožívání a její úlohou v dramaturgii zážitkových kurzů. V teoretické části jsou popsány oba tyto koncepty. Nejprve autorka vymezuje pojem intenzity prožívání, popisuje rozdíl mezi intenzitou a dynamikou prožívání a oba koncepty zasazuje do kontextu výchovy zážitkem. V druhé kapitole se zabývá zážitkovými kurzy, jejich východisky a vývojem, následně se věnuje principům výchovy zážitkem a dramaturgii zážitkově-pedagogických kurzů.
Těžištěm práce je třetí kapitola věnující se kvantitativně-kvalitativnímu výzkumu zaměřenému na intenzitu prožívání účastníků zážitkových kurzů, jež je následně porovnávána s intenzitou prožívání zamýšlenou instruktory. Výsledky výzkumu poukazují na rozdílnosti mezi instruktory zamýšlenou a účastníky vnímanou intenzitou prožívání. | cze |
dc.format | 98 s. | |
dc.format | 98 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dramaturgie | cze |
dc.subject | dramaturgické modely | cze |
dc.subject | dramaturgické principy | cze |
dc.subject | intenzita prožívání | cze |
dc.subject | prožívání | cze |
dc.subject | scénář kurzu | cze |
dc.subject | skupinová dynamika | cze |
dc.subject | výchova zážitkem | cze |
dc.subject | zážitkový kurz | cze |
dc.subject | Dramaturgy | eng |
dc.subject | Dramaturgical Models | eng |
dc.subject | Dramaturgical Principles | eng |
dc.subject | Intensity of Experience | eng |
dc.subject | Experience | eng |
dc.subject | Scenario of Course | eng |
dc.subject | Group Dynamics | eng |
dc.subject | Experiential Education | eng |
dc.subject | Experiential Course | eng |
dc.title | Dynamika programu zážitkových kurzů: modelovaná vs. skutečná dramaturgie | cze |
dc.title.alternative | Dynamics of Experiential Courses programme: intended vs. real dramaturgy | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 47416 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is oriented to The Intensity of Experience and its role in The Dramaturgy of Experiential Courses. The main concepts: The Intensity of Experience and The Dynamics of Experience, are described in the theoretical part. At first, the author defines the concept of The Intensity of Experience, furthermore she describes diferences between The Intensity and Dynamics of Experience in order to implement both concepts into the context of Experiential Education. The second chapter is aimed at Experiential Courses, their background and history, principles of Experiential Education and Dramaturgy of Experiential Education Courses.
The main part of the thesis is the third chapter, which is devoted to quantitative-qualitative research. This research is focused on The Intensity of Experience evaluated by the participants, which the author further compares with The Intensity of Experience intended by instructors.
The research results indicate differences between The Intensity of Experience intended by the instructor and The Intensity of Experience that participants felt after courses. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bauman, Petr | |