Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorBlažková, Martina
dc.date.accessioned2021-12-09T08:55:05Z
dc.date.available2021-12-09T08:55:05Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37094
dc.description.abstractPráce se zabývá intenzitou prožívání a její úlohou v dramaturgii zážitkových kurzů. V teoretické části jsou popsány oba tyto koncepty. Nejprve autorka vymezuje pojem intenzity prožívání, popisuje rozdíl mezi intenzitou a dynamikou prožívání a oba koncepty zasazuje do kontextu výchovy zážitkem. V druhé kapitole se zabývá zážitkovými kurzy, jejich východisky a vývojem, následně se věnuje principům výchovy zážitkem a dramaturgii zážitkově-pedagogických kurzů. Těžištěm práce je třetí kapitola věnující se kvantitativně-kvalitativnímu výzkumu zaměřenému na intenzitu prožívání účastníků zážitkových kurzů, jež je následně porovnávána s intenzitou prožívání zamýšlenou instruktory. Výsledky výzkumu poukazují na rozdílnosti mezi instruktory zamýšlenou a účastníky vnímanou intenzitou prožívání.cze
dc.format98 s.
dc.format98 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdramaturgiecze
dc.subjectdramaturgické modelycze
dc.subjectdramaturgické principycze
dc.subjectintenzita prožívánícze
dc.subjectprožívánícze
dc.subjectscénář kurzucze
dc.subjectskupinová dynamikacze
dc.subjectvýchova zážitkemcze
dc.subjectzážitkový kurzcze
dc.subjectDramaturgyeng
dc.subjectDramaturgical Modelseng
dc.subjectDramaturgical Principleseng
dc.subjectIntensity of Experienceeng
dc.subjectExperienceeng
dc.subjectScenario of Courseeng
dc.subjectGroup Dynamicseng
dc.subjectExperiential Educationeng
dc.subjectExperiential Courseeng
dc.titleDynamika programu zážitkových kurzů: modelovaná vs. skutečná dramaturgiecze
dc.title.alternativeDynamics of Experiential Courses programme: intended vs. real dramaturgyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag47416
dc.description.abstract-translatedThis thesis is oriented to The Intensity of Experience and its role in The Dramaturgy of Experiential Courses. The main concepts: The Intensity of Experience and The Dynamics of Experience, are described in the theoretical part. At first, the author defines the concept of The Intensity of Experience, furthermore she describes diferences between The Intensity and Dynamics of Experience in order to implement both concepts into the context of Experiential Education. The second chapter is aimed at Experiential Courses, their background and history, principles of Experiential Education and Dramaturgy of Experiential Education Courses. The main part of the thesis is the third chapter, which is devoted to quantitative-qualitative research. This research is focused on The Intensity of Experience evaluated by the participants, which the author further compares with The Intensity of Experience intended by instructors. The research results indicate differences between The Intensity of Experience intended by the instructor and The Intensity of Experience that participants felt after courses.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBauman, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam