Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDiallo, Karolina
dc.contributor.authorSokol, Martin
dc.date.accessioned2021-12-09T08:54:52Z
dc.date.available2021-12-09T08:54:52Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37077
dc.description.abstractŠkolní třída a klima školní třídy je hlavním tématem této práce. Práce uvádí, jak školní klima vzniká a jaké vlivy na něj působí. Dále jsou zde uvedeny možnosti zkoumání školního klimatu a jak s těmito poznatky nadále pracovat. Teoretická část dále popisuje formy sociálního učení, které úzce souvisí se školní třídou a začleňováním se jednotlivce do skupiny. Praktická část je zaměřena na poznávání jedné konkrétní školní třídy v časovém horizontu dvou let. Byl zde proveden empirický výzkum obliby a vlivu jednotlivců na školní třídu. Tato šetření se se prováděla pomocí dotazníků, který se čtyřikrát opakoval a výsledky se nakonec porovnaly. Tato práce ukazuje dále běžný život jedné třídy a popisuje hlavní události a změny, ke kterým během výzkumu došlo.cze
dc.format78
dc.format78
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVlivcze
dc.subjectoblibacze
dc.subjectškolní třídacze
dc.subjectsociometrický dotazníkcze
dc.subjectklima školní třídycze
dc.subjectsociální učenícze
dc.subjectInfluenceeng
dc.subjectpopularityeng
dc.subjectclasseng
dc.subjectsociometric questionnaireeng
dc.subjectclass climateeng
dc.subjectsocial learningeng
dc.titleZměna ve vlivu a oblibě žáků ve třídě v průběhu dvou letcze
dc.title.alternativeThe change in influence and popularity of the pupils during the two years courseeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45197
dc.description.abstract-translatedThe school class and classroom climate in the classroom is the main theme of this thesis. The work presents the way school climate has been created and by which influences it has been affected. Furthermore, there are ways of exploring school climate and how to work with these findings. The theoretical part describes the forms of social learning, which is closely related to the classroom and integrating the individual to the group. The practical part is focused on exploring one particular school class during the two years course. The empirical research in popularity and influence of individuals in the classroom was carried out. This investigation was conducted by using questionnaires. It was carried out four times and the results were finally compared. This work also shows the daily life of one class and describes the main events and changes that have occurred during the research.eng
dc.date.accepted2017-06-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBrichcínová, Kateřina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam