Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMišovič, Ján
dc.contributor.authorMikešová, Monika
dc.date.accessioned2021-12-09T08:54:50Z
dc.date.available2021-12-09T08:54:50Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37074
dc.description.abstractDiplomová práce "Volný čas dětí v kontextu rodinného prostředí" se zaměřuje na trávení volného času dětí v problémových rodinách ve srovnání s funkčními rodinami. V práci se pracuje s pojmy volný čas a rodina, respektive rodinné prostředí, je zapojen pohled pedagogický, sociologický i psychologický. Cílem práce je naznačit rozdíly volného času dětí z různého prostředí rodin. Jedná se o rodiny problémové a rodiny funkční. Pro uvedené typy rodinného prostředí byla stanovena kritéria. Kritérium funkčnosti rodiny jsou adaptabilita, soudržnost, komunikace v rodině a absence rizikového chování. Kritériem funkčnosti je tedy vyloučení výše uvedených kritérií problémového prostředí. Problematika je zpracována prostřednictvím teoretických poznatků a empirických metod. Zvolené metody jsou pozorování a polo-strukturovaný rozhovor.cze
dc.format90 s.
dc.format90 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectprostředícze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectchildeng
dc.subjectworldeng
dc.subjectfamily.eng
dc.titleVolný čas dětí v kontextu rodinného prostředícze
dc.title.alternativeThe leisure time of children in context of family worldeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44604
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis of "The leisure time of children in the context of the family world" focuses on the leisure of children in troubled families, compared with functional families. In thesis is working with the concepts of free time and the family, and the family environment, is involved view the educational, sociological and psychological. The aim is to indicate differences in leisure time activities for children from different backgrounds families. This is problematic families and functional family. For these types of family environment that criteria. Criterion family functioning are adaptability, cohesion, family communication and absence of risky behavior. Functional criteria will therefore exclude the above criteria problematic environment. I will work through the issues of theoretical knowledge and empirical methods. The chosen method is observation and semi-structured interview.eng
dc.date.accepted2016-05-23
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKolářová, Lucie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam