Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJetelina, Bedřich
dc.contributor.authorKrausová, Vladimíra
dc.date.accessioned2021-12-09T08:54:49Z
dc.date.available2021-12-09T08:54:49Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37072
dc.description.abstractPráce zkoumá téma autocenzury na největší internetové sociální síti Facebook. Hlavním cílem bylo zjištění důvodů používání autocenzury na Facebooku. Pomocí polostrukturovaných rozhovorů s dvanácti respondenty byl proveden kvalitativní výzkumu zaměřený na hlubší nahlédnutí a prozkoumání virtuálního světa aktivních uživatelů Facebooku. Teoretická část popisuje pojmy a myšlenky, které se k tématu práce váží. Metodologická část popisuje podrobněji kvalitativní výzkum a jeho náležitosti. Analytická část, se zabývá samotným výzkumem, analýzou přepsaných polostrukturovaných rozhovorů a pravidly navrženými badatelem pro bezpečné užívání Facebooku dětmi. Tyto pravidla se badatelka rozhodla sestavit na základě získaných poznatků, při tvorbě této diplomové práce. Klíčem k bezpečnému chování na Facebooku je autocenzura. Každý uživatel této internetové sociální sítě se musí do jisté míry naučit, co na takto veřejnou síť patří a co, podle jeho vlastního uvážení, již ne.cze
dc.format115 s.
dc.format115 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectautocenzuracze
dc.subjectFacebookcze
dc.subjectsoukromícze
dc.subjectbezpečnostcze
dc.subjectinternetové sociální sítěcze
dc.subjectetiketacze
dc.subjectvirtuální světcze
dc.subjectuživatel Facebookucze
dc.subjectmezilidské vztahycze
dc.subjectpřátelstvícze
dc.subjectself-censorshipeng
dc.subjectFacebookeng
dc.subjectprivacyeng
dc.subjectsecurityeng
dc.subjectonline social networkseng
dc.subjectetiquetteeng
dc.subjectvirtual worldeng
dc.subjectFacebook usereng
dc.subjectinterpersonal relationshipseng
dc.subjectfriendshipeng
dc.titleAutocenzura na Facebookucze
dc.title.alternativeSelf-censorship on Facebookeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44076
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with self-censorship on the biggest online social network Facebook. The main purpose was to determine the reasons for using self-censorship on Facebook. Qualitative research was elaborated with usage of semi structured interview focused on virtual world of active Facebook users and on deeper examination of it. Theoretical part describes concepts and ideas related to the theme of the thesis. The methodological part describes in detail the qualitative research and it's requirements. The analytical part deals with the research itself, analysis of transcribed interviews and with the rules designed by researcher for safe use of Facebook by children. The researcher has decided to set the rules from the findings determined during the creation of the thesis. The self-censorship is the key to the safe behavior on Facebook. Every user of this social network has to learn how to distinguish, what could be placed there and what shouldn't.eng
dc.date.accepted2017-06-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKlapetek, Martin


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam