dc.contributor.advisor | Jetelina, Bedřich | |
dc.contributor.author | Krausová, Vladimíra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:54:49Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:54:49Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37072 | |
dc.description.abstract | Práce zkoumá téma autocenzury na největší internetové sociální síti Facebook. Hlavním cílem bylo zjištění důvodů používání autocenzury na Facebooku.
Pomocí polostrukturovaných rozhovorů s dvanácti respondenty byl proveden kvalitativní výzkumu zaměřený na hlubší nahlédnutí a prozkoumání virtuálního světa aktivních uživatelů Facebooku.
Teoretická část popisuje pojmy a myšlenky, které se k tématu práce váží. Metodologická část popisuje podrobněji kvalitativní výzkum a jeho náležitosti. Analytická část, se zabývá samotným výzkumem, analýzou přepsaných polostrukturovaných rozhovorů a pravidly navrženými badatelem pro bezpečné užívání Facebooku dětmi. Tyto pravidla se badatelka rozhodla sestavit na základě získaných poznatků, při tvorbě této diplomové práce.
Klíčem k bezpečnému chování na Facebooku je autocenzura. Každý uživatel této internetové sociální sítě se musí do jisté míry naučit, co na takto veřejnou síť patří a co, podle jeho vlastního uvážení, již ne. | cze |
dc.format | 115 s. | |
dc.format | 115 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | autocenzura | cze |
dc.subject | Facebook | cze |
dc.subject | soukromí | cze |
dc.subject | bezpečnost | cze |
dc.subject | internetové sociální sítě | cze |
dc.subject | etiketa | cze |
dc.subject | virtuální svět | cze |
dc.subject | uživatel Facebooku | cze |
dc.subject | mezilidské vztahy | cze |
dc.subject | přátelství | cze |
dc.subject | self-censorship | eng |
dc.subject | Facebook | eng |
dc.subject | privacy | eng |
dc.subject | security | eng |
dc.subject | online social networks | eng |
dc.subject | etiquette | eng |
dc.subject | virtual world | eng |
dc.subject | Facebook user | eng |
dc.subject | interpersonal relationships | eng |
dc.subject | friendship | eng |
dc.title | Autocenzura na Facebooku | cze |
dc.title.alternative | Self-censorship on Facebook | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 44076 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with self-censorship on the biggest online social network Facebook.
The main purpose was to determine the reasons for using self-censorship on Facebook. Qualitative research was elaborated with usage of semi structured interview focused
on virtual world of active Facebook users and on deeper examination of it.
Theoretical part describes concepts and ideas related to the theme of the thesis.
The methodological part describes in detail the qualitative research and it's requirements.
The analytical part deals with the research itself, analysis of transcribed interviews and with the rules designed by researcher for safe use of Facebook by children.
The researcher has decided to set the rules from the findings determined during
the creation of the thesis.
The self-censorship is the key to the safe behavior on Facebook. Every user of this social network has to learn how to distinguish, what could be placed there and what shouldn't. | eng |
dc.date.accepted | 2017-06-02 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Klapetek, Martin | |