dc.contributor.advisor | Mišovič, Ján | |
dc.contributor.author | Malíková, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:54:46Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:54:46Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-02-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37068 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o sugestopedické výuce anglického jazyka v kontextu zájmového vzdělávání. Charakterizuje zájmové vzdělávání, jako součást celoživotního učení, definuje jeho cíle, funkce, motivace a bariéry v rámci jazykového vzdělávání dospělých. Podrobněji se zaměřuje na alternativní metodu sugestopedii, její vznik, vývoj, znaky a principy. Popisuje jednotlivé fáze učení, které tvoří charakteristický profil této netradiční metody. Empirická část je zaměřena výhradně na prostředí sugestopedického kurzu. Za použití případové studie jsou sledovány podoby sugestopedického vzdělávání, procesy a podmínky sugestopedie z hlediska prožitků a postojů samotných aktérů jednotlivých kurzů, resp. výhody a nevýhody této metody. | cze |
dc.format | 75 | |
dc.format | 75 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Sugestopedie | cze |
dc.subject | Georgi Lozanov | cze |
dc.subject | zájmové vzdělávání | cze |
dc.subject | celoživotní učení | cze |
dc.subject | funkce | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | bariéry | cze |
dc.subject | znaky | cze |
dc.subject | principy | cze |
dc.subject | případová studie | cze |
dc.subject | Suggestopedia | eng |
dc.subject | Georgi Lozanov | eng |
dc.subject | interest adult education | eng |
dc.subject | lifelong education | eng |
dc.subject | fiction | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | barriers | eng |
dc.subject | features | eng |
dc.subject | principles | eng |
dc.subject | case study | eng |
dc.title | Sugestopedie jako inspirace pro výuku anglického jazyka v kontextu zájmového vzdělávání dospělých | cze |
dc.title.alternative | Suggestopedia as inspiration for English language teaching in the context of interest adult education | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 43791 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the suggestopedical English language teaching in the context of leisure education. Characterizes the interest adult learning as a part of lifelong education, defines its objectives, functions, motivation and language barriers within the adult education. More specifically, it focuses on the alternative method suggestopedia in detail; it examines its origin, development, features and principles. It describes the different stages of learning that forms the characteristic profile of this unconventional method. The empirical part is focused on the suggestopedic course itself. The use of case study helped to understand the features of suggestopedic education, processes and conditions from the point of experiences and attitudes of the course participants, i.e. the advantages and disadvantages of this method. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-23 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Novotný, Michal | |