dc.contributor.advisor | Kaplánek, Michal | |
dc.contributor.author | Synková Groeslová, Gabriela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:54:26Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:54:26Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37028 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá následnou péčí po propuštění z ústavní výchovy a souvislostmi mezi absencí vazebné osoby a začleněním mladého dospělého končícího ústavní výchovu do společnosti. Zmiňuje problematiku ústavní výchovy s důrazem na její ukončení, nabízí doporučení ke změnám a příklad dobré praxe z Německa. Uvádí největší problémy dětí po ukončení ústavní výchovy a podrobně se věnuje důsledkům nedostatečné emocionální podpory. Výzkumná část zjišťuje s použitím případových studií, zda si mohou děti žijící v dětském domově najít vazebnou osobu a jak její přítomnost nebo absence ovlivňuje jejich budoucí život. | cze |
dc.format | 87 s. (150 782 znaků) | |
dc.format | 87 s. (150 782 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Ústavní výchova | cze |
dc.subject | dětský domov | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | samostatný život | cze |
dc.subject | následná podpora | cze |
dc.subject | kurátor | cze |
dc.subject | citová vazba | cze |
dc.subject | deprivace | cze |
dc.subject | Institutional care | eng |
dc.subject | children's home | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | independent living | eng |
dc.subject | subsequent support | eng |
dc.subject | custodian | eng |
dc.subject | emotional bond | eng |
dc.subject | deprivation | eng |
dc.title | Následná péče po ukončení ústavní výchovy | cze |
dc.title.alternative | Subsequent care after termination of institutional care | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 40616 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with consequential care after release from institutional care and relations between absence of binding person and incorporation of a young adult terminating his or her institutional care into society. The thesis focuses on institutional care, stressing its termination, it suggests changes for improvement and offers an example of good practices from Germany. Also, the thesis identifies the most serious issues of children after institutional care and describes, in detail, consequences of lack of emotional support. Utilizing case studies, the experimental part looks into whether children living in children's home can find a binding person and how presence or absence of such a person can affect their future life. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Macků, Richard | |