dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Halabicová, Helena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:54:25Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:54:25Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37026 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá motivací starších dospělých ke studiu na vysoké škole. V první části se práce zabývá tématem vzdělávání dospělých v kontextu celoživotního učení, vymezení pojmu starší dospělost a objasnění pojmu motivace ve vztahu k formálnímu vzdělávání starších dospělých. Předkládá přehled realizovaných výzkumů v oblasti motivace starších dospělých ke studiu. Druhá část je věnována kvalitativnímu výzkumu, který odpovídá na otázky, co motivuje starší dospělé ke studiu na vysoké škole; jak popisují motivační činitele a další související okolnosti svého rozhodnutí studovat na vysoké škole; podle jakých kritérií posuzují starší dospělí přínosy studia a co je motivuje ve studiu vytrvat. | cze |
dc.format | 88 s. | |
dc.format | 88 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | celoživotní učení | cze |
dc.subject | formální vzdělávání | cze |
dc.subject | vzdělávání dospělých | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | starší dospělý | cze |
dc.subject | lifelong learning | eng |
dc.subject | formal education | eng |
dc.subject | adult education | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | older adults | eng |
dc.title | Motivace starších dospělých ke studiu na vysoké škole | cze |
dc.title.alternative | The motivation of older adults to study at the university level | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 40602 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis addresses the topic of motivation of older adults to study at the university level. The first part deals with the topic of adult education within the context of lifelong learning, defines the concept of older adulthood, and clarifies the concept of motivation as it relates to formal education for older adults. It presents an overview of research carried out in the field of older adults as related to university studies. The second part focuses on qualitative research that answers the following questions: what motivates older adults to study at the university level; how do they describe the motivating factors and other relevant circumstances of their decision to attend university; what criteria do older adults use to assess the benefits of study; and what motivates them to persevere in their studies. | eng |
dc.date.accepted | 2017-06-01 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Přibyl, Stanislav | |