dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Škopková, Zdeňka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:54:20Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:54:20Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37012 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá atmosférotvornými prvky v pedagogickém procesu. Teoretická část charakterizuje pojmy spojené s atmosférou a edukačním procesem. Pro celou práci je podstatné seznámení s faktory, které tento proces a atmosféru ovlivňují.
Praktická část se zaměřuje na typy atmosfér, které jsou využívány v edukačním procesu. Výzkumným šetřením zjišťujeme, jakými technikami dosahují pedagogové potřebných atmosfér. Následně ověřujeme vliv těchto technik na vyvolání potřebné atmosféry u edukantů. | cze |
dc.format | 99 s. | |
dc.format | 99 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | atmosféra | cze |
dc.subject | edukační proces | cze |
dc.subject | edukant | cze |
dc.subject | edukátor | cze |
dc.subject | prostředí | cze |
dc.subject | klima | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | motivace. | cze |
dc.subject | atmosphere | eng |
dc.subject | educational process | eng |
dc.subject | educant | eng |
dc.subject | educator | eng |
dc.subject | ambience | eng |
dc.subject | climate | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | motivation. | eng |
dc.title | Atmosférotvorné prvky v pedagogickém procesu | cze |
dc.title.alternative | Elements bringing up the atmosphere in educational process | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 39593 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is about the elements bringing up the atmosphere in educational process. The teoretical part characterizes the terms conected with atmosphere in educational process. Introduce you the factors what are leading the process and atmosphere is important for this thesis.
The practical part focuses for the types of atmosphere what we use in educational process. The research is about the exploring what kind of technics the educators use for each atmosphere and then we verify it with the questionnaire to the educants. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kaplánek, Michal | |