dc.contributor.advisor | Diallo, Karolina | |
dc.contributor.author | Böhmová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:54:15Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:54:15Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36999 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá pedagogem na základní škole a syndromem CAN. První kapitola uvádí vztah domácího násilí k syndromu CAN. Druhá kapitola vysvětluje problematiku syndromu CAN definici pojmu, formy syndromu CAN, následky syndromu CAN, charakterizuje kde je oběť a kdo pachatel a jak rozpoznat dítě se syndromem CAN. Kapitola třetí je zaměřena na pedagoga a základní školu je zde popsán profesní "portrét" pedagoga, základní druhy prevence syndromu CAN a prevence syndromu CAN na základní škole. Kapitola čtvrtá představuje vlastní výzkum zjišťující míru informovanosti pedagogů o syndromu CAN, zahrnuje metodiku, analýzu dat s následnou interpretací výsledků, verifikaci hypotézy a závěrečné shrnutí. | cze |
dc.format | 95 s. | |
dc.format | 95 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | týrání | cze |
dc.subject | zneužívání | cze |
dc.subject | zanedbávání | cze |
dc.subject | sexuální obtěžování | cze |
dc.subject | syndrom CAN | cze |
dc.subject | šikana | cze |
dc.subject | pedagog | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | maltreat | eng |
dc.subject | abuse | eng |
dc.subject | neglect | eng |
dc.subject | sexual harassment | eng |
dc.subject | CAN syndrome | eng |
dc.subject | bullying | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.title | Pedagog na základní škole a syndrom CAN | cze |
dc.title.alternative | A teacher at an elementary school and a the syndrome CAN | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 35868 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with a teacher at an elementary school and the CAN syndrome. The first chapter shows the relation between domestic violence and the syndrome. The second chapter explains the issues of the syndrome - definition, forms of the syndrome, syndrome consequences, describes who the victim is and who the perpetrator is and how to recognize a child with the syndrome. The third chapter is focused on the teacher and the elementary school - there is described professional "portrait" of the educator, basic types of the prevention of the syndrome and syndrome prevention in elementary school. Chapter Four presents the research itself assesing the level of awareness of the teachers about the syndrome. This chapter also includes methodology, data analysis and subsequent interpretation of the results, verify hypothese, and the final summary. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-23 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vlčková, Michaela | |