dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Zrzavecká Konrádová, Linda | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:54:14Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:54:14Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36993 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část.
V teoretické části vysvětlujeme pojmy předškolní věk a jeho vývoj. Zabýváme se rozdělením předškolních institucí na státní, nestátní a soukromé. Popisujeme možnosti alternativního vzdělávání. Vymezení legislativní dokumentace předškolního vzdělávání.
Výzkumná část je zaměřena na nestátní a soukromé předškolní instituce. V čem se tyto zařízení odlišují od státních mateřských škol a co nabízejí v rámci předškolního vzdělávání. | cze |
dc.format | 93 s. | |
dc.format | 93 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | předškolní instituce | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | alternativní vzdělávání | cze |
dc.subject | soukromé školky | cze |
dc.subject | státní školka | cze |
dc.subject | nestátní školka | cze |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | preschool institutions | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | alternative education | eng |
dc.subject | private nursery | eng |
dc.subject | state kindergarten | eng |
dc.subject | non-state kindergarten | eng |
dc.title | Fenomén soukromých školek v kontextu alternativního předškolního vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | The phenomenon of private nursery in the context of alternative preschool education | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 26192 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is divided into the theoretical and research part.
In the theoretical part, we explain the concepts of pre-school age and its development. We are dealing with the division of pre-school institutions into state, non-state and private. We describe the possibilities of alternative education. Definition of legislative documentation of pre-school education.
The research section focuses on non-state and private preschool institutions. What these devices differ from state kindergarten and what they offer in pre-school education. | eng |
dc.date.accepted | 2017-09-15 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Zbudilová, Helena | |