Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorBarešová, Aneta
dc.date.accessioned2021-12-09T08:44:03Z
dc.date.available2021-12-09T08:44:03Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36966
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce bylo porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek. V první části byly na základě prostudované odborné literatury popsány obchod, velkoobchod, maloobchod a s tím související prvky nákupní atmosféry. V druhé části práce byly nejdříve popsány obě maloobchodní jednotky. Druhým krokem byl sběr dat, první metodou sběru byly řízené rozhovory uskutečněné s majitelkami obou maloobchodních jednotek. Druhou metodou bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi zákazníky obou maloobchodních jednotek a to buď tváří v tvář, nebo online dotazováním. Na základě těchto dat byly maloobchodní jednotky porovnány a vytvořeny návrhy na zlepšení nákupní atmosféry maloobchodních jednotekcze
dc.format121 s.
dc.format121 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMaloobchodní jednotkycze
dc.subjectZákaznícicze
dc.subjectNákupní atmosféracze
dc.subjectStore designcze
dc.subjectDispoziční řešenícze
dc.subjectPrezentace zbožícze
dc.subjectSlužbycze
dc.subjectPersonálcze
dc.subjectMarketingový výzkumcze
dc.subjectRetail unitseng
dc.subjectCustomereng
dc.subjectShopping atmosphereeng
dc.subjectStore designeng
dc.subjectStore layouteng
dc.subjectPresentation of goodseng
dc.subjectServiceseng
dc.subjectPersonaleng
dc.subjectMarketing researcheng
dc.titlePorovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotekcze
dc.title.alternativeComparison of buying atmosphere of two chosen retail unitseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag48722
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the thesis was a comparison buying atmosphere chosen two retail units. The first part of thesis was based on the studied literature, there has been described trade, wholesale, retail and elements of the buying atmosphere. In the second part of thesis were described chosen retail units. The second step was to analyze the data, which were obtained by two methods. The first method was structured interviews with owners of retail units. The second method was a survey that was conducted with customers of the retail units, either face to face or online questioning. Based on these data were compared retail units and created proposals to improve the atmosphere of buying retail units.eng
dc.date.accepted2017-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam