Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠmejkal, Antonín
dc.contributor.authorNováková, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-09T08:43:59Z
dc.date.available2021-12-09T08:43:59Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36961
dc.description.abstractCílem diplomové práce je uvést nástroje vhodné pro měření tržní pozice firmy na základě vícekriteriálního rozhodování. Uvést pravidelné rankingové hodnocení firem v odborných periodikách i na internetu. Dále provést komparaci pěti společností v České republice sestavit jejich výsledné pořadí na základě finančních i nefinančních ukazatelů. Pro mezipodnikové srovnání byly vybrány společnosti, které mají stejný předmět podnikání, formu a velikost. Pro komparaci byl uveden model, který zahrnoval čtyři finanční a dva nefinanční ukazatele. Finanční ukazatele byly vybrány z oblasti rentability, likvidity, aktivity a zadluženosti. Následně bylo vypočítáno pořadí společností na základě matematicko-statistických metod. V další části byla finanční situace společností identifikována za pomoci bonitních a bankrotních modelů.cze
dc.format70 s.
dc.format70 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttržní pozicecze
dc.subjectkomparacecze
dc.subjectbankrotní modelycze
dc.subjectmarket positioneng
dc.subjectcomparisoneng
dc.subjectbankruptcy modelseng
dc.titleIdentifikace a měření tržní pozice firmy na základě finančních a nefinančních ukazatelůcze
dc.title.alternativeIdentification and Measurement of the Company´s Market Position Based on Financial and Non-financial Indicatorseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag46797
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis is to introduce suitable instruments for measuring the market position of the company based on multi-criteria decision-making. To introduce regular rankings of companies in professional journals and on the Internet. The main aim was to make comparison of five companies in the Czech Republic and build their resulting ranking based on financial and non-financial indicators. Selected companies have the same subject of business, form and size. For comparison there was set a model which included four financial and two non-financial indicators. Financial indicators have been selected from the area of profitability, liquidity, aktivity and indebtedness. Afterwards, the market positions of companies were calculated by mathematical-static method. The financial situation was identified also by profit and bankruptcy models.eng
dc.date.accepted2017-06-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam