Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorZelenka, Ondřej
dc.date.accessioned2021-12-09T08:43:47Z
dc.date.available2021-12-09T08:43:47Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36942
dc.description.abstractÚvodní část práce je věnována literárnímu přehledu, kde jsou definovány formy maloobchodního prodeje a jejich specifika. Dále jsou popsány spotřebitelské postoje, nákupní chování a vývoj maloobchodu na území České republiky. Závěrem jsou uvedeny současné maloobchodní trendy. Druhá část práce zahrnuje výsledky z marketingového výzkumu postojů spotřebitelů k různým formám maloobchodního prodeje. Hlavním cílem této práce je posoudit vývoj nákupního chování v kontextu vývoje maloobchodního prodeje. Závěrem jsou navržena možná doporučení pro obchodníky.cze
dc.format69
dc.format69
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpostoje spotřebitelecze
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectmaloobchodní prodejcze
dc.subjectattitude of consumereng
dc.subjectconsumer behavioureng
dc.subjectbuying behavioureng
dc.subjectretail saleeng
dc.titlePostoje spotřebitelů k různým formám maloobchodního prodejecze
dc.title.alternativeConsumers' attitudes to various forms of retail saleeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag46132
dc.description.abstract-translatedThe opening part of this work is focused on the literary research, especially, it defines forms of retail sales and their specifics, consumer behaviour, attitudes to consumer behaviour. also describes development of retailing in area of the Czech republic. The trends of retailing are enclosed in the literary research. The second part of this work includes results of the research of consumers' attitudes toward various forms of retail sales. The main goal of this thesis is to explore the development of shopping behaviour in the context of the development of retail sales. The recommendations for traders are designed at the end of this thesis.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam