Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jindřiška
dc.contributor.authorAnderlová, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-09T08:43:34Z
dc.date.available2021-12-09T08:43:34Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36920
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou kreativního účetnictví, přístupy k jeho identifikaci a možnostmi využívání z pozice managementu. Teoretická část definuje pojem kreativní účetnictví a seznamuje čtenáře s podvodným jednáním, technikami kreativního účetnictví, okolnostmi vedoucími ke kreativitě, psychologickým a behaviorálním pohledem na danou problematiku. Cílem praktické části je nalezení odpovědi na stanovenou hypotézu, že management vybrané účetní jednotky vstřícně reaguje na danou motivaci. Tou je minimalizace výsledku hospodaření. Tato motivace managementu byla zkoumána na základě získaných dat.cze
dc.format61 s. (100 317 znaků).
dc.format61 s. (100 317 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKreativní účetnictvícze
dc.subjectpodvodné jednánícze
dc.subjectdetekce kreativního účetnictvícze
dc.subjectfinanční analýzacze
dc.subjectCreative accountingeng
dc.subjectfraudulent accountingeng
dc.subjectdetection methods of creative accountingeng
dc.subjectfinancial analysiseng
dc.titleKreativní účetnictví, přístupy k jeho identifikaci a využívání z pozice managementucze
dc.title.alternativeCreative accounting, the access to its identification and utilization from the management position.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45919
dc.description.abstract-translatedThis thesis is dealing with problems of creative accounting, with the access to its identification and utilization from the management position. The theoretical part defines the term of creative accounting. Moreover, it introduces possible readers into the fraudulent accounting and techniques of creative accounting. Furthermore, this thesis deals with circumstances that lead to the origin creativity. To add to this, this work addresses the psychological and behavioural point of view on the creativity. The main aim of the practical part is to answer the question of following hypothesis: The management of chosen accounting unit obligingly reacts on motivation which minimizes corporate income tax.eng
dc.date.accepted2017-06-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam