Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorMilan, Jan
dc.date.accessioned2021-12-09T08:43:25Z
dc.date.available2021-12-09T08:43:25Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36901
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy nákupní atmosféry u vybrané maloobchodní jednotky z pohledu českého spotřebitele a zpracování doporučení pro její případné zlepšení. Hlavní metodou zvolenou pro sběr dat bylo dotazníkové šetření. Vybranou maloobchodní jednotkou pro výzkum byl zvolen Electro World České Budějovice. Analýza nákupní atmosféry maloobchodní jednotky Electro World České Budějovice prokázala, že většina zákazníků ji vnímají pozitivně. To můžeme potvrdit a dokázat tím, že se zákazníci vracejí do této prodejny a opakovaně zde nákupují.cze
dc.format94 .s
dc.format94 .s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMaloobchodní jednotkacze
dc.subjectnákupní atmosféracze
dc.subjectexterní vlivycze
dc.subjectinterní vlivycze
dc.subjectdispoziční řešenícze
dc.subjectpersonálcze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectdotazníkové šetření.cze
dc.subjectRetail uniteng
dc.subjectshopping atmosphereeng
dc.subjectexternal incentiveeng
dc.subjectinternal incentiveeng
dc.subjectstore layouteng
dc.subjectpersonneleng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectquestionnaire survey.eng
dc.titleNákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.cze
dc.title.alternativeThe shopping atmosphere of a selected retail unit.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45613
dc.description.abstract-translatedThe main objective of my diploma thesis was to conduct an analysis of the shopping atmosphere at a selected retail unit from the perspective of Czech consumers, and the development of recommendations for its possible improvement. The main method selected for the analysis and for the actual investigation consisted of a questionnaire survey among customers. The retail unit selected for the research was Electro World České Budějovice. An analysis of the shopping atmosphere of ElectroWorld České Budějovice shows that most customers perceive it positively. This can be confirmed and identified by the fact that customers return to this store and make repeated purchases.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam