Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorČapková, Aneta
dc.date.accessioned2021-12-09T08:42:16Z
dc.date.available2021-12-09T08:42:16Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-09-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36833
dc.description.abstractPráce zkoumá, jak vnější faktory, především makroekonomické faktory ovlivňují marketingové aktivity ve vybraném podniku. Pro analýzu vlivů makroprostředí je používána PEST analýza, která obsahuje faktory politické, ekonomické, sociální, technické a technologické. Ekonomickými faktory, kterými jsou: inflace, hrubý domácí produkt, nezaměstnanost, příjmy a výdaje domácností a daně, jsou hodnoceny z dlouhodobého hlediska. Hlavním cílem práce je zjistit, jak tyto faktory ovlivňují marketingovou činnost ve společnosti v posledních deseti letech. Teoretická část popisuje podstatu jednotlivých faktorů, které jsou analyzovány v praktické části této práce. Na základě vyhodnocení výsledků jednotlivých analýz jsou navrhována řešení využití získaných informací, která by mohla vést k posílení pozice firmy na trhu a jejímu potenciálnímu růstu.cze
dc.format61 s. (89 282 znaků)
dc.format61 s. (89 282 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectPEST analýzacze
dc.subjectinflacecze
dc.subjecthrubý domácí produktcze
dc.subjectnezaměstnanostcze
dc.subjectpříjmy a výdaje domácnostícze
dc.subjectdaněcze
dc.subjectvalue added taxeng
dc.subjectinflationeng
dc.subjectunemploymenteng
dc.subjectPEST analyseseng
dc.subjectmarketing costeng
dc.titleVliv ekonomických faktorů na marketingovou činnost vybrané firmycze
dc.title.alternativeThe Effect of Economical Factors on Activity within Chosen Organizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46894
dc.description.abstract-translatedThis thesis explores how macroeconomic factors such as the economic factors affect marketing activity within chosen company. PEST analysis is used to analyse general environment of the company, it deals with external influences on the enterprise. It contains factors such as political, social, technical and technological, but the most important are the economic. The indicators change from a long term view of value added tax, inflation and unemployment. The main aim is to find out how these factors have affected marketing in the company for ten years. The theoretical part describes essence of the individual factors that are applied in the practical part of this thesis. Based on the results of the analyses are proposed solutions to the problem areas that leads to strengthening the company's position in the market and its potential growth.eng
dc.date.accepted2017-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam