Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorNovák, Jaroslav
dc.date.accessioned2021-12-09T08:41:33Z
dc.date.available2021-12-09T08:41:33Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36797
dc.description.abstractTématem bakalářské práce jsou muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin. Cílem bakalářské práce je zhodnotit chování nakupujících a jejich postoj k online nakupování. Teoretická část se zaměřuje na oblast chování spotřebitelů, nákupního chování, elektronických obchodů a internetového prodeje, které jsou zde charakterizovány. Praktická část obsahuje shromáždění dat pomocí dotazníku v elektronické podobě. Dotazníky byly zaslány respondentům mladšího věku (15 - 44) a staršího věku (nad 45 let). Výsledky analýzy mohou být použity pro marketingovou strategii nebo pro potenciální prodejce, kteří se zabývají prodejem potravin na internetu.cze
dc.format47 s.
dc.format47 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectelektronické obchodycze
dc.subjectonline nakupovánícze
dc.subjectinternetový prodejcze
dc.subjectconsumer behavioureng
dc.subjectshopping behavioureng
dc.subjectelectronic shopseng
dc.subjectonline shoppingeng
dc.subjectinternet sellingeng
dc.titleMuži jako cílová skupina pro internetový prodej potravincze
dc.title.alternativeMales as a target group for internet food saleeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46110
dc.description.abstract-translatedThe topic of the bachelor thesis is males as a target group for internet food sale. The objective of the thesis is to assess the behaviour of the shopping men and their attitude to online shopping. The theoretical part focuses on the area of the consumer behaviour, shopping behaviour, electronic shops and internet selling which are characterized there. The practical part contents a collection of a data using questionnaires in the electronic form. The questionnaires were sent to respondents of younger (15-44) and older (over 45) age. The results of the analysis can be used for a marketing strategy or potential sellers who deal with internet food sales.eng
dc.date.accepted2017-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam