Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorHanzlíková, Nikola
dc.date.accessioned2021-12-09T08:41:28Z
dc.date.available2021-12-09T08:41:28Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36793
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zhodnotit nákupní chování důchodců a jejich postoj k nákupu potravin přes internet. Na základě sekundárních dat definuje nákupní chování a přístupy ke spotřebnímu chování. Poté práce popisuje faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu a nákupní rozhodovací proces. Dalším krokem je představení termínu e-commerce. Následně jsou uvedeny výhody a nevýhody nakupování potravin po internetu, obchodování s potravinami prostřednictvím internetu a nejvýznamnější potravinové e-shopy v České republice. Poté se práce zaměřuje na výzkum nákupního chování důchodců na internetu. Na základě marketingového výzkumu, pomocí dotazníkového šetření, byly zpracovány primární informace. Data jsou reprezentována pomocí tabulek a grafů.cze
dc.format66 s. (94 407 znaků)
dc.format66 s. (94 407 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdůchodcicze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectfaktory ovlivňující spotřebitelecze
dc.subjectnákupní rozhodovací procescze
dc.subjecte-commercecze
dc.subjectpensionerseng
dc.subjectbuying behavioureng
dc.subjectconsumer influencing factorseng
dc.subjectpurchase decision processeng
dc.subjecte-commerceeng
dc.titleDůchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravincze
dc.title.alternativePensioners as a target group for internet food saleeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46098
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis was the evaluation of shopping behaviour of pensioners and their attitude towards buying food via the internet. On the basis of secondary data, it defines shopping behaviour and its approaches. Then the thesis describes factors which have influence on consumer during shopping. It also investigates the decision-making process of the buyer. The next step is the introduction of the term of e-commerce. Subsequently there are advantages and disadvantages of shopping on the internet, trading with food by the internet and the most significant online salesperson of food in the Czech Republic. Then the thesis is focused on the research of buying behaviour of pensioners on the internet. On the basis of marketing research by method of questionnaire survey, the primary data were processed. The data are presented by graphs and tables.eng
dc.date.accepted2017-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam