Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtumpf, Petr
dc.contributor.authorVáňová, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:51Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:51Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36755
dc.description.abstractHlavním tématem této práce je Couchsurfing, což je globální síť, prostřednictvím které uživatelé po celém světě nabízejí ubytování zadarmo. Je to populární služba v individuálním cestovním ruchu. Práce popisuje formy cestovního ruchu, hlavní motivační faktory cestování a je zde detailně popsán a vysvětlen pojem Couchsurfing. Práce také prezentuje výzkum založený na dotazníkovém šetření, které probíhalo v konkrétních Facebookových skupinách týkajících se Couchsurfingu. Výzkum je doplněn také o strukturované rozhovory s uživateli Couchsurfingu. Práce identifikuje typického uživatele Couchsurfingu a popisuje hlavní motivy využití této služby.Také poukazuje na sociokulturní a ekonomické dopady této nové možnosti cestování. Na závěr jsou zde popsány rozdíly mezi organizovaným a individuálním cestovním ruchem a jsou zde zmíněny jejich jednotlivé výhody a nevýhody.cze
dc.format61 s.
dc.format61 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCouchsurfingcze
dc.subjectindividuální cestovní ruchcze
dc.subjectformy cestovního ruchucze
dc.subjectsociální síťcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectCouchsurfingeng
dc.subjectindividual tourismeng
dc.subjectforms of tourismeng
dc.subjectsocial networkeng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.titleCouchsurfing - alternativní možnost cestovánícze
dc.title.alternativeCouchsurfing - an alternative way of travellingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45759
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with Couchsurfing, which is a hospitality service and social networking website. Currently it is a popular service in individual tourism. The work describes the forms of tourism, general motivational factors for tourism and there is a detailed definition of the term Couchsurfing identified. It also presents a marketing research, which is based on a questionnaire survey on concrete Facebook groups dealing with Couchsurfing. The survey is complemented by interviews with Couchsurfers. This work identifies the typical user of the Couchsurfing and it especially finds out the main reasons which motivate the use of this social network. This bachelor thesis also indicates the socio cultural and economic impacts of this new way of travelling. Finally, the differences between individual and organized tourism and their advantages and disadvantages are described there.eng
dc.date.accepted2017-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam