Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtumpf, Petr
dc.contributor.authorŠtroblová, Barbora
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:49Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:49Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36753
dc.description.abstractDestinační marketing a management je nedílnou součástí každé destinace cestovního ruchu. Smyslem destinačního marketingu je snaha o dosažení společného cíle prodej destinace za pomoci fungující spolupráce všech zainteresovaných subjektů v daném místě. Cílová oblast v daném regionu je typická významnou nabídkou atraktivit cestovního ruchu a infrastruktury cestovního ruchu. Tato práce je zaměřena na tvorbu tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu. Cílem této práce je identifikovat jedinečné prodejní vlastnosti destinace na základě silných a slabých stránek potenciálu cestovního ruchu města Třebíč, dále pak návrh marketingového mixu pro tematický produkt města jako destinace cestovního ruchu.cze
dc.format59 s. (92 163 znaků)
dc.format59 s. (92 163 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchucze
dc.subjecttematický produkt cestovního ruchucze
dc.subjectdestinace cestovního ruchucze
dc.subjectdestinační marketingcze
dc.subjectprimární nabídka destinacecze
dc.subjectsekundární nabídka destinacecze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectthematic producteng
dc.subjecttourism destinationeng
dc.subjectdestination marketingeng
dc.subjectprimary destination offereng
dc.subjectsecondary destination offereng
dc.titleTvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchucze
dc.title.alternativeDevelopment of a thematic product of the Town Třebíč as a tourism destinationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45757
dc.description.abstract-translatedDestination marketing and management is an integral part of each tourism destination. Destination marketing is an effort to achieve a common goal - selling the destination - with the help of working cooperation of all interested subjects in the location. The targeted area in chosen region is typical by its significant offer of tourism attractions and infrastructure. This thesis aims to create a thematic product of town Třebíč as a tourism destination. The aim of this thesis is to identify unique selling properties of the destination based on strenghts and weaknesses of Třebíč tourism potential and also to design a marketing mix for town's thematic product as a tourism destination.eng
dc.date.accepted2017-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam