• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Postavení privátní značky obchodního řetězce

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.032Mb)
    Posudek vedoucího práce (15.59Kb)
    Posudek oponenta práce (17.06Kb)
    Průběh obhajoby práce (85.63Kb)
    Datum
    2017
    Autor
    Katrušinová, Adriana
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Hlavním cílem této práce je především zjistit, jak zákazníci vnímají jednotlivé privátní značky obchodního řetězce Albert. Dále také posoudit, v jaké míře zákazníci zboží privátních značek nakupují a navrhnout možná řešení, pro zvýšení prodeje těchto výrobků. Teoretická část práce byla zaměřena na definici a vysvětlení nejdůležitějších pojmů. Konkrétně se jedná především o značku jako celek. Tento pojem byl dále rozvíjen a specifikován podle jednotlivých navazujících podkapitol. Další významnou částí jsou značky privátní a jejich podrobnější popis. Na privátní značky nahlížím z mnoha pohledů a snažím se také nastínit vztahy různých činitelů vystupujících na trhu. Poté následuje kapitola zahrnující maloobchodní činnost tzv. retailing. Závěr teoretické části je věnován metodám marketingového výzkumu. Navazující praktická část se soustředí na konkrétní privátní značky obchodního řetězce Albert. Zaměřuje se zejména na představení obchodního řetězce a jednotlivých privátních řad, které jsou zákazníkům nabízeny.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36739
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV