Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorŠmehlíková, Daniela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:27Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:27Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36725
dc.description.abstractCílem je zjistit, jakým způsobem spotřebitelé značku Fairtrade vnímají a jak k ní v rámci svých nákupů přistupují. Dílčím cílem bakalářské práce je vyhodnotit analýzu nabídky privátních značek, které jsou certifikovány známkou Fairtrade. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části je zpracována literární rešerše,kde je popsána problematika týkající se tématu bakalářské práce. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení analýzy privátních značek a na kvantitativní výzkum metodou dotazníkového šetření, jehož cílem je potvrdit či vyvrátit předem stanovené hypotézy.cze
dc.format52 s. (67 280 znaků)
dc.format52 s. (67 280 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZnačkacze
dc.subjectvnímaní značkycze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectfair trade.cze
dc.subjectBrandeng
dc.subjectbrand perceptioneng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectfair trade.eng
dc.titleVnímání Fairtradové značky mezi spotřebitelicze
dc.title.alternativeThe Perception of Fairtrade Mark among Customerseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45636
dc.description.abstract-translatedThe main objective is to find out the information referring to customers´ perception and satisfaction with the quality and price. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is focused on the role and function of the brand, to explain the principles of fair trade and marginally marketing research. The practical part is based on a questionnaire survey. Then the analysis of supply of private brand ROSSMANN is described there. The work concludes with suggestions which improve the current situation of the Fairtrade? brand perception.eng
dc.date.accepted2017-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam