Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHlaváčková, Hana
dc.contributor.authorSuránová, Monika
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:20Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:20Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36715
dc.description.abstractV každém účetním subjektu jsou dodavatelé a odběratelé považováni za velmi důležitý článek. Díky jejich vztahům se firma snaží dosahovat co největšího zisku a maximalizovat tržní hodnotu svých produktů. Tuto problematiku řeší v rámci podnikových informačních systémů tyto subsystémy: CRM Customer Relationship Management a SCM Supply Chain Management. Cílem bakalářské práce je analýza dodavatelsko-odběratelských vztahů ve vybrané firmě a zhodnocení jejich účetního programu. V praktické části jsou využívány následující metody: metoda analýzy a syntézy a SWOT analýza. V závěru práce jsou doporučeny návrhy pro přehlednější komunikaci mezi firmou a obchodními partnery a lepší využití subsystémů.cze
dc.format57 s. (95 281 znaků)
dc.format57 s. (95 281 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdodavatelsko-odběratelské vztahycze
dc.subjectpodnikové informační systémycze
dc.subjectúčetní programcze
dc.subjectnedobytné pohledávkycze
dc.subjectsupplier-customer relationshipseng
dc.subjectenterprise information systemseng
dc.subjectaccounting softwareeng
dc.subjectbad debtseng
dc.titleDodavatelsko-odběratelské vztahy a jejich řešení v rámci automatizovaného zpracování datcze
dc.title.alternativeSupplier-Customer Relationships and their Solutions in an Automated Data Processingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45619
dc.description.abstract-translatedIn each accounting unit the suppliers and customers are considered as a very important unit. Through their relationships the company tries to achieve the greatest profits and maximize the market value of products. The following subsystems: CRM - Customer Relationship Management and SCM - Supply Chain Management help to address this issue in the context of enterprise information systems. The aim of this bachelor thesis is the analysis of supplier-customer relationships in the selected company and to evaluate of their accounting software. The following methods are used in the practical part: a method of analysis and synthesis and SWOT analysis. In the end of the thesis are recommended proposals to create clearer communication between the company and its business partners and better use of subsystems.eng
dc.date.accepted2017-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam